Home > Блог > Інтернет-маркетинг > Нова технологія визначення помилок у контекстній рекламі від Neiron

Нова технологія визначення помилок у контекстній рекламі від Neiron

Опубликовано 21.06.2022 Від


У сервісі advse.ru з’явився новий звіт, що визначає слова з низькою ефективністю для контекстної реклами. Про це повідомив засновник проекту “Neiron” Андрій Іванов. Тепер функціонал дозволить точно визначати помилки рекламних кампаній, що діють.
Розповідаючи про мотиви створення нового алгоритму, Андрій Іванов зауважив, що статистика є найкращим інструментом для вивчення найпоширеніших помилок у кампаніях з просування в інтернеті. Але пошукові системи не дають рекламістам даних про реальні пошукові запити, за якими була показана реклама їх замовників.
Нова технологія розрахунку неефективних слів дає можливість проаналізувати рекламу ресурсів-конкурентів та на базі статистики пошукових запитів, у відповідь на які транслюються конкуруючі рекламні оголошення, отримати список неефективних слів, які можна долучити до настроювання своєї рекламної кампанії.
Слід нагадати, що дітище компанії Neiron – сервіс статистики пошукової реклами ADVSE.RU функціонує з кінця 2011 року. Як служба конкурентної розвідки, сервіс швидко став дуже популярним, оскільки дозволяє отримати список пошукових запитів, у відповідь на які реклама сайтів-конкурентів транслювалася результатами пошуку Яндекса та Google за останні три місяці. Крім того, таким чином можна отримати список сайтів, які публікували рекламні оголошення за тими або іншими пошуковими запитами за цей період.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)