Home > Блог > Без категорії > Правильне написання унікальних статей на сайт

Правильне написання унікальних статей на сайт

Опубликовано 21.06.2022 Від

Content

Текстовий контент залишається основним матеріалом наповнення більшості сайтів. Тому так важливо зрозуміти, як підготувати статтю, яка буде одночасно корисною для читача та дозволить піднятися у рейтингу видачі самому сайту. Копірайтинг або рерайтинг використовується для того, щоб отримати унікальну інформацію, яка буде опублікована на сайті. Це питання настільки важливе, що ми вирішили винести його в окрему статтю, щоб вирішити всі можливі питання, які залишалися у читачів раніше. Ті питання, на які ми шукатимемо відповідь у даній статті, виглядають так:

  • Рерайтінг та копірайтінг – що це таке?
  • Які тексти легше читати?
  • Які тексти легко сприйняти?
  • Як правильно підготувати текст до сайту?

Почнемо з азів, саме з визначення. Копірайтінг є англійським словом, що складається з двох коренів. При дослівному перекладі виходить фраза написання рукопису або текстового матеріалу. Подібний переклад дозволяє повністю позначити основні завдання, що стоять перед копірайтером. Йому необхідно створити новий текст, який зазвичай має рекламний характер і буде розміщено на вибраному сайті. Прийнято вважати, що подібний текст є практично всім контентом, який безпосередньо або опосередковано демонструє читачеві позитивні аспекти бренду, товару або конкретної послуги. До цієї категорії контенту можна віднести рекламні тексти, сценарії або короткі нотатки, завдяки яким вдається популяризувати сайт.

Іншим варіантом підготовки статті для інтернет-магазину або ресурсу новин є рерайтинг. Цей термін має на увазі використання всіх можливостей словникового запасу російської мови для того, щоб створити новий матеріал на основі вже існуючої статті. У цьому ключове завдання у тому, щоб зберегти особливості структури статті, і навіть смислове навантаження. Рерайтинг підходить тоді, коли робіт з унікальності тексту досить багато, а виконати їх потрібно в найкоротший термін. Методика дозволяє витрачати менше часу, отримуючи досить якісний продукт у результаті.

Навіщо писати унікальні статті?

Content

Текст, який розміщено на сторінці сайту, має бути унікальним. Ця вимога не підлягає оскарженню. Чому все так категорично? Справа в тому, що публікація унікального матеріалу дозволяє забезпечити просування цільових сторінок у топ пошуку. Якщо взяти публікацію, яка вже була підготовлена ​​іншим ресурсом, і просто розмістити її на своєму сайті, то подібне рішення буде негативнішим, ніж просто залишити сторінку без опису. Причина полягає в тому, що пошукові роботи постійно відстежують параметр унікальності та вибудовують сайти на сторінці видачі так, щоб перші місця діставалися тим, хто користується лише унікальним тестом.

Ідеально, якщо при написанні тексту вдасться створити статтю, яка стане унікальною на 100 відсотків. Для того щоб дізнатися показник ідентичності створеного контенту, достатньо скористатися одним із популярних на сьогоднішній день сервісів. Кожен має певний алгоритм перевірки, а також пропонує додаткові можливості для користувачів.

Який текст краще сприймає людина?

У процесі написання нової статті людині доводиться звертати увагу на кілька аспектів одночасно. Йдеться тому, що готовий контент повинен відповідати запитам читача. Стаття має відрізнятися структурованістю, логічністю та послідовністю оповіді, а також інформативністю. Найбільші пошукові системи обов’язково вивчають те, як поводиться читач під час ознайомлення з сайтом. Тому ключові слова повинні бути розставлені рівномірно, а також максимально органічно, щоб унеможливити відторгнення читачів під час ознайомлення з публікацією.

Під час написання слід користуватись певними рекомендаціями, завдяки яким вдається значно продовжити час, який користувач проводить на сайті. Також варто намагатися писати таким чином, щоб текст залишався цікавим для вас самих, що дозволить позбавитися дуже складних оборотів та інших нюансів, через які читач може скоріше залишити ресурс і пошукати іншу статтю, написану людською мовою.

Щоб покращити сприйняття матеріалу, завжди слід використовувати абзаци. Читача пригнічує перспектива вивчати багаторядкове простирадло тексту, навіть якщо він написаний по суті та грамотно. У кожному абзаці слід залишати до 5-6 рядків, що відповідає 3-4 реченням. Якщо ж абзац має більше рядків, то такий текст не матиме популярності серед читачів. Для прикладу досить згадати про те, що абзаци на ресурсах новин зазвичай мають до 5 рядків, а якщо потрібно створити більш довгий відрізок тексту, його зазвичай поміщають в самому кінці публікації.

Текст слід максимально урізноманітнити, що дозволить позбавити його буденності. Для цієї мети чудово підходять переліки, а також різні списки. Чому публікації, в назві яких зазначений рейтинг, користуються високою популярністю у читачів? Справа в тому, що це говорить нам про наявність перерахування, тому ми подумки припускаємо, що стаття буде простою для вивчення і позбавить необхідності витрачати багато часу на її вивчення. До того ж, переліки будуть доповнені дуже короткими коментарями «у справі», до 4 рядків у кожному абзаці. А читати такі уривки, нехай вони й не показуватимуть картину, буде максимально приємно. При цьому необов’язково завжди користуватися однаковим видом списків, завжди можна пограти з варіантами відображення, що помічено вдячним користувачем.

Використання релевантних зображень

Rink-images

Людині максимально комфортно працювати з візуальною інформацією, тому сьогодні такі популярні графічні новели або фільми. Сайт також можна оснастити тематичними знімками, які доречні практично в кожній публікації. При цьому важливо, щоб обрана графіка наслідувала тематику статті, що сприяє посиленню інтересу до публікації серед її читачів. По можливості варто робити власні фото, які зроблять контент ще унікальнішим.

Серед інших рекомендацій варто наголосити на необхідності написання зрозумілих і чіпляючих заголовків. Це дозволить зафіксувати увагу читача на статті, а також підвищити його інтерес до сайту загалом. При цьому слід залишатися чесним по відношенню до читача. Заголовок повинен ясно вказувати на те, що чекає на останнього під час прочитання матеріалу. Під час роботи над заголовком слід укластися в 6-9 слів максимум. Правильний підхід до роботи дозволить легко досягти мети та отримати унікальний контент для власного ресурсу.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)