Home > Блог > Без категорії > В Яндекс.Метриці тепер можна проаналізувати успішність діяльності інтернет-магазинів

В Яндекс.Метриці тепер можна проаналізувати успішність діяльності інтернет-магазинів

Опубликовано 21.06.2022 Від

Яндекс.Метрика запустила нову службу – тепер тут доступний аналіз доходів та ефективності продажів на сайті, трафіку та динаміки відвідуваності. Відтепер у звітах «Відвідуваність» та «Джерела трафіку» категорії «Параметри інтернет-магазинів» можна буде ознайомитися з інформацією про вміст та вартість замовлень певного інтернет-магазину. Моніторинг доходів та рейтингів замовлень допоможе визначити віддачу від джерел трафіку: будуть аналізуватись параметри контекстної реклами, переходів із пошукових систем тощо. Таким чином, адміністрація web-ресурсів зможе оптимізувати їх витрати.

Статистику замовлень та доходів днями, а також динаміку змін цих даних можна переглянути у звіті «Відвідуваність».

У категорії «Джерела трафіку» тепер можна простежувати дохід від кожного з ресурсів. Причому, деталізуватимуться кілька параметрів: сайти-джерела переходів, рекламні системи та рекламні мітки, пошукові системи та пошукові фрази.

Щоб переглянути нову статистику в інтерфейсі, в Яндекс.Метриці необхідно налаштувати передачу даних про контент замовлень та їхню вартість для звіту «Параметри інтернет-магазинів» разом з досягненням клієнтами мети «Купівля».

Щоразу при досягненні мети, в Яндекс.Метриці оновлюватиметься статистика про зроблені замовлення, а у звітах «Відвідуваність» та «Джерела трафіку» автоматично відображатимуться два додаткові осередки: «Замовлення» та «Дохід».

Більш зручним для використання став і сам звіт за «Параметрами інтернет-магазинів». Всі дані в ньому тепер виводитимуться в інтерфейс у вигляді дерева. Його можна буде розгортати, і переглядати таким чином товари кожного замовлення. У звіті тепер можна знайти інформацію про джерело трафіку, з якого прийшов покупець. А це – додатковий спосіб оптимізації витрат на трафік та просування свого веб-ресурсу.

Нестача такої інновації – зміна структури призвела до повної втрати даних із ранніх продажів (до 18 липня). Старий і новий звіт виявились у цьому сервісі несумісні.

В Яндекс.Метриці тепер можна проаналізувати успішність діяльності інтернет-магазинів

Яндекс.Метрика запустила нову службу – тепер тут доступний аналіз доходів та ефективності продажів на сайті, трафіку та динаміки відвідуваності. Відтепер у звітах «Відвідуваність» та «Джерела трафіку» категорії «Параметри інтернет-магазинів» можна буде ознайомитися з інформацією про вміст та вартість замовлень певного інтернет-магазину. Моніторинг доходів та рейтингів замовлень допоможе визначити віддачу від джерел трафіку: будуть аналізуватись параметри контекстної реклами, переходів із пошукових систем тощо. Таким чином, адміністрація web-ресурсів зможе оптимізувати їх витрати.

Статистику замовлень та доходів днями, а також динаміку змін цих даних можна переглянути у звіті «Відвідуваність».

У категорії «Джерела трафіку» тепер можна простежувати дохід від кожного з ресурсів. Причому, деталізуватимуться кілька параметрів: сайти-джерела переходів, рекламні системи та рекламні мітки, пошукові системи та пошукові фрази.

Щоб переглянути нову статистику в інтерфейсі, в Яндекс.Метриці необхідно налаштувати передачу даних про контент замовлень та їхню вартість для звіту «Параметри інтернет-магазинів» разом із досягненням клієнтами мети «Купівля».

Щоразу при досягненні мети, в Яндекс.Метриці оновлюватиметься статистика про зроблені замовлення, а у звітах «Відвідуваність» та «Джерело»

та трафіку» будуть автоматично відображатися два додаткові осередки: «Замовлення» та «Дохід».

Більш зручним для використання став і сам звіт за «Параметрами інтернет-магазинів». Всі дані в ньому тепер виводитимуться в інтерфейс у вигляді дерева. Його можна буде розгортати, і переглядати таким чином товари кожного замовлення. У звіті тепер можна знайти інформацію про джерело трафіку, з якого прийшов покупець. А це – додатковий спосіб оптимізації витрат на трафік та просування свого веб-ресурсу.

Нестача такої інновації – зміна структури призвела до повної втрати даних із ранніх продажів (до 18 липня). Старий і новий звіт виявились у цьому сервісі несумісні.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)