Home > Блог > SEO > У Google доступний Multi-channel funnels

У Google доступний Multi-channel funnels

Опубликовано 23.06.2022 Від

гугл функционал

Multi-channel funnels в Google з 24 серпня 2011 доступний широким масам. Про це офіційно заявили спеціалісти сервісу Google Analytics. До цього часу ця служба працювала тільки в beta-режимі, і була доступна небагатьом.

Multi-channel funnels дає можливість користувачам відстежувати динаміку переходів різних рекламних кампаній в інтернеті. Більше того, створюючи конверсію на сайті, функціонал показує систему взаємодії між собою всіх джерел трафіку, а звіти, які отримуються в результаті дослідження, допомагають власникам сайтів оцінювати роль різних джерел трафіку на динаміку обсягів продажу.

Такі звіти Multi-channel створює у процесі аналізу послідовності конверсії протягом останніх 30 днів. Система враховує взаємовплив усіх цифрових джерел, які дають результат у вигляді конверсії або транзакції. Сюди Google Analytics відносить такі параметри:

  • пошукові результати та реклама у всіх системах;
  • сайти, з яких було здійснено переходи;
  • сайти-партнери;
  • соціальні мережі;
  • бюлетені;
  • оголошення у медіа;
  • різні рекламні кампанії (у т. ч. створені у традиційних ЗМІ).

На сьогодні Multi-channel funnels пропонує такі звіти:

  1. Звіт “Multi-channel mix” представляє загальну картину загального відсоткового співвідношення конверсії та переходів із джерел різного типу.
  2. Звіт “Асоційовані конверсії” (“Assisted conversions”) представляє динаміку конверсій у кожному каналі. Крім того, користувачам доступна статистика щодо цінності проведених конверсій.
  3. Звіт  “Основні послідовності конверсії” (“Top Conversion Paths”) представляє канали-джерела, якими покупці дійшли конверсії.
  4. У звітах “Час до конверсії” (“Time Lag”) та “Довжина послідовності” (“Path Length”) зафіксовано, скільки часу або взаємодій знадобилося користувачеві, щоб зробити потрібне дійство.

За словами експертів, Multi-channel funnels, по суті, є якісно оновленим варіантом функції Search funnels, якою активно користуються відвідувачі сервісу Google AdWords.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)