Multi-channel funnels в Google з 24 серпня 2011 доступний широким масам. Про це офіційно заявили спеціалісти сервісу Google Analytics. До цього часу ця служба працювала тільки в beta-режимі, і була доступна небагатьом.
Multi-channel funnels дає можливість користувачам відстежувати динаміку переходів різних рекламних кампаній в інтернеті. Більше того, створюючи конверсію на сайті, функціонал показує систему взаємодії між собою всіх джерел трафіку, а звіти, які отримуються в результаті дослідження, допомагають власникам сайтів оцінювати роль різних джерел трафіку на динаміку обсягів продажу.
Такі звіти Multi-channel створює у процесі аналізу послідовності конверсії протягом останніх 30 днів. Система враховує взаємовплив усіх цифрових джерел, які дають результат у вигляді конверсії або транзакції. Сюди Google Analytics відносить такі параметри:
різні рекламні кампанії (у т. ч. створені у традиційних ЗМІ).
На сьогодні Multi-channel funnels пропонує такі звіти:
Звіт “Multi-channel mix” представляє загальну картину загального відсоткового співвідношення конверсії та переходів із джерел різного типу.
Звіт “Асоційовані конверсії” (“Assisted conversions”) представляє динаміку конверсій у кожному каналі. Крім того, користувачам доступна статистика щодо цінності проведених конверсій.
Звіт “Основні послідовності конверсії” (“Top Conversion Paths”) представляє канали-джерела, якими покупці дійшли конверсії.
У звітах “Час до конверсії” (“Time Lag”) та “Довжина послідовності” (“Path Length”) зафіксовано, скільки часу або взаємодій знадобилося користувачеві, щоб зробити потрібне дійство.
За словами експертів, Multi-channel funnels, по суті, є якісно оновленим варіантом функції Search funnels, якою активно користуються відвідувачі сервісу Google AdWords.