Home > Блог > Інтернет-маркетинг > Twitter запустить програми автоматичного розповсюдження файлів

Twitter запустить програми автоматичного розповсюдження файлів

Опубликовано 20.06.2022 Від


Сервіс мікроблогів Twitter офіційно анонсував впровадження програми автоматичного розповсюдження контенту для підтверджених акаунтів. Про це напередодні повідомило галузеве видання “Marketingland”.
Інакше кажучи, найближчим часом сайти-партнери Twitter почнуть агрегувати контент, для подальшого його поширення в різних додатках та сервісах.
Інновація дозволить соцмережі автоматично поширювати контент, який надходить від музикантів, акторів та інших медіа-персон через партнерські медіа-ресурси. З цією метою Twitter підписав угоди з трьома медіа-платформами: The Echo Next, Gracenote та Rovi.
The Echo Nest – це ресурс для поширення музичного контенту. Він підтримує понад 200 додатків та сервісів, включаючи Spotify, iHeartRadio, EMI та MOG. За умовами партнерської програми, музичні композиції, що містяться в твітах, будуть розповсюджуватися в додатках за допомогою бази The Echo Nest.
Gracenote – лідер поширення музичних та відеофайлів. Ресурс підтримує доступну через інтернет базу даних для Apple, iTunes, Sony Bravia та Ford SYNC.
Rovi – служба, яка дає можливість різним продуктам синхронізуватись один з одним у пошуках потрібного контенту, обмінюватися мультимедійними файлами між собою та рекомендувати його партнерам.
За словами представників сервісу мікроблогів, незабаром ця база значно розшириться.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)