Сервіс мікроблогів Twitter офіційно анонсував впровадження програми автоматичного розповсюдження контенту для підтверджених акаунтів. Про це напередодні повідомило галузеве видання “Marketingland”.
Інакше кажучи, найближчим часом сайти-партнери Twitter почнуть агрегувати контент, для подальшого його поширення в різних додатках та сервісах.
Інновація дозволить соцмережі автоматично поширювати контент, який надходить від музикантів, акторів та інших медіа-персон через партнерські медіа-ресурси. З цією метою Twitter підписав угоди з трьома медіа-платформами: The Echo Next, Gracenote та Rovi.
The Echo Nest – це ресурс для поширення музичного контенту. Він підтримує понад 200 додатків та сервісів, включаючи Spotify, iHeartRadio, EMI та MOG. За умовами партнерської програми, музичні композиції, що містяться в твітах, будуть розповсюджуватися в додатках за допомогою бази The Echo Nest.
Gracenote – лідер поширення музичних та відеофайлів. Ресурс підтримує доступну через інтернет базу даних для Apple, iTunes, Sony Bravia та Ford SYNC.
Rovi – служба, яка дає можливість різним продуктам синхронізуватись один з одним у пошуках потрібного контенту, обмінюватися мультимедійними файлами між собою та рекомендувати його партнерам.
За словами представників сервісу мікроблогів, незабаром ця база значно розшириться.