Home > Блог > Інтернет-маркетинг > Ціну на клік по рекламі в Яндексі можна буде регулювати автоматично

Ціну на клік по рекламі в Яндексі можна буде регулювати автоматично

Опубликовано 22.06.2022 Від

Ціна за клік за рекламними повідомленнями тепер може коригуватися автоматично – щогодини для кожного дня тижня. Про це стало відомо у блозі Рекламних технологій компанії Яндекс. Так само можна тепер буде і вибирати графік показу оголошень.

Така інновація буде дуже зручною для рекламодавців, які не планують відключати трансляцію реклами, наприклад, у нічний час або вихідні дні, але хочуть у цей період залучати клієнтів за меншою, ніж у активний час, ціною.

Автоматичне коригування ціни за рекламний клік встановлюється у відсотках від 0 до 100. У процесі розрахунку вартості у рекламній кампанії, що діє на пошуку, застосовуватиметься ціна, яку призначає рекламодавець з урахуванням встановленої для цієї години обмеження.

Новий сервіс працює тільки для моделей показу з ручним керуванням за клік. Встановлення режиму керування ставками здійснюється у параметрах рекламної кампанії – у розділі налаштувань тимчасового націлювання. Щоб це зробити, потрібно лише встановити курсор на потрібне значення і виділити часовий діапазон у годинниковій сітці.

Direkt
Показ буде припинено в тому годинниковому сегменті, де є обмеження 0%, а ось показник у 100% означатиме, що автоматичне обмеження не застосовуватиметься.

Коригування ціни може проводитись і для святкових днів. Щоб це зробити, в налаштуваннях тимчасового націлення потрібно поставити галочку «Враховувати святкові дні» та встановити відсоток коригування.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)