Home > Блог > Без категорії > Внутрішня SEO-оптимізація сайту 2018 під Google

Внутрішня SEO-оптимізація сайту 2018 під Google

Опубликовано 22.06.2022 Від

GoogleSEO

Процес оптимізації сайту є комплексним рішенням, яке при належній увазі підвищить позиції ресурсу при пошуку користувача за конкретними запитами. Методи здійснення такої оптимізації передбачають роботу з внутрішніми та зовнішніми факторами, тому в даній статті ми приділимо увагу обом питанням.

Оптимізація під запити пошукових систем є основним та найважливішим елементом роботи в процесі просування сайту в мережі. Процедура розкручування зазвичай передбачає придбання зворотних посилань, але без своєчасно проведеної оптимізації всі подібні роботи стають безглуздими, а витрачені кошти не дадуть бажаного результату. У деяких випадках подібний підхід взагалі буде згубним, оскільки призведе до зниження позицій або трафіку на сайті. Як провести оптимізацію таким чином, щоб сайт став приносити реальний зиск власнику? Про це й йтиметься.

Процес внутрішньої оптимізації

Подібна процедура є вкрай важливою для того, щоб зробити ресурс «видимим» для пошукових роботів. Під час роботи над сайтом доведеться приділити увагу таким аспектам:

дублікатам сторінок;

  • мета-тегам;
  • створення картки сайту;
  • вивченню та доопрацюванню robots.txt;
  • створення грамотних SEO-статей та унікального контенту;
  • правильності перелінкування;
  • використання мікроданих;
  • якості юзабіліті та зручності інтерфейсу.

Звісно, ​​перелічені пункти є лише основними роботами, з якими належить впоратися, а чи не повним їх переліком. Тепер приділимо більше уваги кожному окремому нюансу. У деяких системах керування контентом (далі двигун або CMS) в процесі роботи створюється кілька версій сторінки, доступ до якої можна отримати за відповідною адресою. Припустимо, що використовується двигун також має подібну особливість. Для її перевірки достатньо ввести index.php в адресному рядку, доповнивши основну адресу вашого сайту після слішу. Якщо не буде повідомлення 404, то це означає, що на сайті дійсно є дублі, які і потрібно підчистити.

Process

Для усунення проблеми зазвичай користуються серверним редиректом. Завдяки команді пошукова система розуміє, що сторінки, які зазнали редиректу, відповідають іншій адресі. В результаті це дозволяє склеїти задвоєні сторінки в одну, що відповідає налаштуванням всіх ключових пошукових систем. Після того як проблеми основних розділів вирішені, слід подібним чином опрацювати інші сторінки ресурсу.

Далі слід перевірити наявність тегів. Подібні роботи здійснюються після того, як буде підготовлено семантичну частину оптимізації. Власнику сайту або відповідальному співробітнику потрібно встановити теги для H1-H6, а також розставити альт для кожної картинки, яка використовується на сайті.

Тег Alt використовується для того, щоб пояснити боту, що саме міститься на зображенні. Можливо, у майбутньому вони навчаться робити це самостійно, але сьогодні доводиться підписувати кожне зображення, вказуючи ключові атрибути фотографії, схеми чи звичайного зображення. Альт є альтернативним текстом, який дозволяє впоратися із завданням, тобто описати картинку. Результатом виконаної роботи стане суттєвий приріст трафіку користувача, оскільки відвідувачі зможуть знаходити зображення, які застосовуються на сайті, під час пошуку інформації.

Цілком імовірно, що людина, яка потрапила на сайт заради яскравої картинки або схеми, стане постійним користувачем. Навіть якщо він і не стане клієнтом, то подібні переходи все одно позитивно вплинуть на поведінкові фактори, які обов’язково враховуються такими пошуковими системами, як Google або Яндекс.

Карта сайту є спеціальним файлом, в якому будуть розміщені всі адреси сторінки, що дозволяє пошуковій системі отримати відомості про необхідність провести індексацію ресурсу. Після того, як даний файл буде згенерований, його слід розташувати кореневому каталозі ресурсу. Для того, щоб перейти до даної директорії, потрібно відвідати FTP сайт і залишити тут sitemap.xml, отриманий раніше. Надалі використовуємо карту для додавання до веб-майстра Google та інших ПС, що використовуються сайтом.

Файл robots.txt та його значимість

Robots TxT

Кожен структурний елемент сайту має певну значущість, а роль файлу-помічника дуже складно недооцінити. Саме з його допомогою вдається виключити з індексу сторінки, які не повинні в нього потрапити. Наприклад, розділи, де йдеться про пошук на сайті або надання форми для друку. Для пошуку тут можна закрити будь-яку сторінку, яка не є корисною для ресурсу в даний момент.

Для створення robots потрібно відкрити блокнот і створити відповідний файл .txt. Правильне налаштування даного елемента є дуже важливим, тому слід ознайомитися з командами для його складання заздалегідь. Коли всі необхідні роботи будуть завершені, а файл буде налаштований, залишається зробити його копіювання та розміщення на хостингу, для чого використовуємо кореневий каталог, де вже розміщено карту сайту. Як і у випадку з попереднім завданням, нам потрібно буде копіювати robots у веб-майстер використовуваної пошукової системи.

Грамотний копірайтинг для сайту

Щоб завершити оптимізацію сайту, обов’язково доведеться перевірити всі його тексти, а часто і банально переписати їх заново. Про те, як дати собі раду з подібним завданням особисто, можна знайти чимало корисних статей в інтернеті. Підготовка такого тексту потрібна для того, щоб сайт відповідав встановленим вимогам пошукових систем, а також збігався з ключовими запитами. Як відомо, останні неймовірно різноманітні та численні. І хоча під кожен із них правильно створити окрему статтю. Для цього потрібно багато часу і такий самий високий бюджет.

Тому в текст зазвичай поміщають відразу кілька запитів, але як отримати впевненість у тому, що вони працюватимуть? Слід одразу зауважити, що всі вони не працюватимуть, навіть якщо співпрацювати з подібних питань із справжнім професіоналом. У кращому випадку буде задіяно більше половини, але це вже хороший показник. Оптимально досягти 70 відсотків, що дозволить отримати чудові результати після роботи з текстами.

Ідеальним буде створення окремої публікації для кожної фрази, яка відповідає СЧ та ВЧ запитам. І тут досягнення топ-3, чого прагне кожен власник ресурсу, буде питанням часу. У процесі роботи над контентом обов’язково буде порушено питання якості, а головне – унікальності. Процедура унікалізації має стосуватися практично будь-якого елемента, що є на сайті. ПС під час ранжиру сайтів віддають перевагу тим, які мають найунікальніший матеріал. Останній у результаті займає найвищі позиції. Написання унікального контенту залишається актуальною темою, тому нескладно навчитися робити подібні роботи особисто. Або їх можна перекласти на того, хто дійсно розуміє всі подібні аспекти.

seoGo

Перелінкування називають зв’язку окремих сторінок ресурсу, для яких використовують посилання. Сукупність посилань дозволяє сформувати у пошукового робота позитивне ставлення до сайту, який часто потраплятиме в результати видачі. Процедура перелінкування передбачає проведення зовнішніх та внутрішніх робіт. Зовнішня перелінковка передбачає використання посилань, які ведуть інші сайти. Внутрішня відрізняється тим, що дозволяє користувачеві переходити з однієї сторінки на іншу, залишаючись усередині одного ресурсу. Обидва типи робіт дуже важливі для успішної експлуатації сайту, тому виконувати їх слід серйозно та зі знанням справи. Тільки після вивчення існуючих схем проведення подібних робіт можна буде без зайвого поспіху перейти до безпосередньої оптимізації.

Мікроформат називається особливий тег. Його унікальність полягає у здатності нанести розмітку на сторінку для того, щоб Гуглу чи Яндексу стало простіше розуміти інформаційну складову сторінки. Наприклад, публікація може говорити про товар, компанію, окрему людину або подію. Якщо розмітка відповідає вимогам, то ресурс буде демонструватися коректно.

Як відомо, для успіху будь-якого ресурсу важливою є швидкість, з якою він відтворюється при зверненні до нього. Навіть якщо сайт відрізняється привабливим дизайном і гарною оптимізацією, але продовжує безбожно виснути та довго вантажити графіку, то боти та користувачі будуть налаштовані щодо нього вкрай скептично. Так, в Google діє стратегія, в рамках якої всі популярні сайти повинні надавати інформацію швидко. Тому від швидкості залежатиме те, наскільки успішно пройде розкручування. Щоб дізнатися поточну швидкість сторінок, можна скористатися відповідними програмами, які вимірюють цей показник.

Що робити, якщо швидкості не вистачає? Для цього достатньо переглянути свою політику щодо хостингу. Можливо, переїзд на новий майданчик дозволить усунути подібну проблему на корені. Також варто приділити увагу зображенням. Їх можна обрізати або зменшити якість. Фахівці вивчать пул звернень сайту, щоб забрати з переліку ті з них, які просто створюють зайве навантаження, не даючи реальних результатів. При проведенні внутрішньої оптимізації та розкрутки потрібно пройти дуже довгий шлях, адже фронт робіт, який на нас чекає, дозволяє приділити увагу будь-якому нюансу.

Якщо ж підійти до завдання спустивши рукави, це призведе до того що, позиції, куди сподівалися спочатку, будуть безповоротно втрачені. Процес оптимізації передбачає використання маси сервісів та інструментів. Але доки його не буде завершено, використовувати зовнішні посилання для ресурсу забороняється.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)