Home > Блог > Інтернет-маркетинг > SEO з негативним ефектом

SEO з негативним ефектом

Опубликовано 21.06.2022 Від

Три тижні тому інтернет-гігант Google розпочав оновлення пошукового алгоритму Penguin. Боротьба з неприродними посиланнями – одне з його ключових завдань, але тут виник «підводний камінь». Ідея про те, що оновлення з нечесною метою будуть використовувати оптимізатори, щоб витіснити з видачі сайти конкурентів все більше набирає обертів у середовищі Seo-шників.

Підсилили грунт намір Google боротися з розкритими схемами штучного збільшення трафіку з одного боку, та падіння трафіку з пошуковика на деякі з сайтів. Більше того, багато власників сайтів отримали попередження Google про використання “неприродних” посилань.

А ось після активації Penguin Update ряд сайтів, чиї позиції трималися на спаму, і зовсім зникли з видачі.

Що таке SEO із негативним ефектом?

Існує думка, що SEO з негативним ефектом (negative SEO) – це навмисна покупка спам-посилань на сайти-конкуренти з метою зниження його позицій у пошукових системах. Саме такий спосіб впливу на ранжування сайтів-конкурентів став найбільш обговорюваним протягом останніх трьох тижнів.

За рахунок того, що власник сайту важко впливати на зовнішні посилання, їх можна вважати зручними

м інструментом боротьби з конкурентами. Проте

, перш ніж починати панікувати, що ваш сайт опиниться під негативним впливом посилань, які приготували для вас запасливі конкуренти, треба враховувати кілька простих речей:

• Сайти, що мають стабільно високий рейтинг, зазвичай не підпадають під вплив технік негативного SEO.

• Покращення власного бізнесу за допомогою таких коштів – досить ризиковане заняття, тому серйозні компанії та підприємці навряд чи цим займатимуться.

• У Google враховують можливість нечесної конкуренції, і якщо компанія доведе свою непричетність до подібних посилань, позиції сайту будуть швидко відновлені.

• Зовнішні фактори ранжирування легко моніторяться, і якщо вчасно помітити проблеми, ¦негативним наслідкам можна перешкоджати.

Тактичні прийоми SEO з негативним ефектом

Що може використовуватися для погіршення позицій чужих сайтів:

Платні низькоякісні посилання: якщо миттєво з’являється тисяча посилань на сайт, то Google може запідозрити недобре. Створити купу посилань можна за допомогою різних способів, у тому числі безкоштовним спамом в соцмережах і закладках. Якщо з вашим сайтом таке сталося, намагайтеся зробити все можливе, щоб він відповідав вимогам Google. Після цього надішліть до Google запит з детальним описом ситуації та посилань, яких ваша компанія непричетна.
Крадіжка контенту перед його індексацією: іншими словами це спроба створення іншого сайту з аналогічним контентом. Як із цим боротися? Попередньо оновлюючи карти сайту (sitemap) та послідовно розміщуючи унікальні матеріали. Використання тега rel=canonical з абсолютним посиланням дає можливість підвищувати рейтинг вашого сайту в пошукових системах після того, як контент буде скопійовано на інші ресурси. Щоб ідентифікувати сайти, які копіюють ваш контент, введіть у лапках у Google пару запитів, які містять цілі пропозиції зі сторінок сайту.
Помилкові відгуки: Ваші конкуренти можуть публікувати величезну масу помилкових відгуків на Google Places. Дуже важливо в цьому плані стежити за появою відгуків, і, у разі виявлення підозрілих, повідомити Google через форму зворотнього зв’язку.
Хаккінг: це найрізноманітніші способи, які використовуються для зниження ранжування сайту в пошукових системах, у тому числі і зовні непримітні. До таких відносяться і внесення змін до            файлу robot.txt, які забороняють індексацію сторінок, або обмеження доступу для пошукових          роботів по IP. Ще один спосіб – організаці                                                                                                        DDoS атак. Маса запитів до сайту з різних комп’ютерів заповнюють смугу його пропускання             та забороняють доступ пошуковим роботам та користувачам.
Зараження сайту вірусами т                                                                                                                                       системами, останні попередять користувачів про те, що перед ними – потенційно                                  небезпечна сторінка, а можуть також повністю видалити його з видачі.
Швидкість завантаження сторінки: гіперактивність павуків – це підвищений ризик                             затримок при завантаженні сайту на ПК. Однак так може статися і у випадку, якщо                             шкідливі    павуки почали атакувати ресурс. Блокуючи їх доступ, не забудьте залишити його           не тільки для пошукових роботів Google, Яндекс, Bing та ін, але і для користувачів. Знаючи              IP адреси пошукових роботів, їх можна швидко визначати і не допускати на сайт інші                   павуки.
Запит про видалення матеріалів, які порушують Закон про авторське право цифрового              тисячоліття  (DMCA – один з найефективніших і найнеприємніших для власника сайту              прийомів. Конкуренти знаходять «вагомі» посилання, а потім посилають вебмайстру                  попередження, що ці посилання переводять сторінки, що порушують авторські права, і їх          необхідно негайно видалити.Єдиний захист від подібних дій – встановлення контакту з               сайтом-донором до того, як це відбудеться. , як Open Site Explorer

Найкращий захист від SEO з негативним ефектом

Пам’ятайте, що посилальний спам – далеко не найефективніший спосіб негативного впливу    на ранжування чужого сайту. Якщо конкуренти серйозно візьмуться за зниження вашого           сайту, то вони глибоко його проаналізують, щоб знайти і використовувати для своїх цілей всі     його слабкі місця. Найкращий захист від таких дій – створення сайту з хорошим SEO                  фундаментом і постійне відстеження його позицій.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)