Багато власників сайтів віддають перевагу англомовному регіону, оскільки саме тут є можливість швидко зміцнитися на ринку та зайняти гідне становище практично у будь-якій ніші. У цій публікації ми приділимо увагу питанням, пов’язаним із просуванням. Оскільки тема велика, то й стаття порушуватиме питання різного профілю, включаючи конкуренцію, яка обов’язково чекатиме новачка на цьому ринку.
Зараз яскраво простежуються тенденції, які передбачають монополізацію інтернет-ринку Америки. Тут діють гіганти, які вже давно володіють міріадами дрібних проектів. Але це не означає, що просунути невеликий чи середній бізнес неможливо. Цьому ми і присвятимо цю статтю. Скласти конкуренцію найпростіше в конкретному місті чи передмісті, що дозволить зберегти невеликий бюджет та досягти максимальної ефективності. У статті ми постараємося дати відповіді на такі запитання:
Нюанси, з яких починається розкрутка
У процесі визначення регіону, у якому майданчик може у найкоротші терміни досягти значних успіхів, важко згадати США. Даний напрямок в сучасності є одним з найприбутковіших, якщо не найприбутковішим на планеті. Тим не менш, ви будете далеко не першим, хто помітив цю тенденцію, тому рівень конкуренції тут також дуже високий.
В Америці вже давно склалося суспільство споживачів, які регулярно купують через інтернет. При цьому вікова аудиторія тут найрізноманітніша, що дозволяє легко знайти покупця для якісного товару з будь-якої категорії. Споживче законодавство в країні є одним із найрозвиненіших, тому продавці працюють у рамках жорстких правил, щоб не довелося зіткнутися з позовами незадоволених покупців. Якщо нова компанія бажає стати успішною на американському ринку, їй доведеться діяти строго в рамках закону.
Конкуренція на ринку Google
Бюджет, який буде потрібний для просування в США, залежить від обраної ніші. Звичайно, якщо мета – зайняти популярну нішу, то і конкурентів тут буде безліч, тому буде потрібний професійний підхід. Бюджети вимірюються десятками тисяч доларів, причому йдеться не про великі проекти, для яких знадобляться вже сотні тисяч щомісяця. Але якщо все провести правильно, то результат обов’язково приємно здивує кожну людину власника магазину.
Яку стратегію вибрати для свого проекту? Варіантів безліч, але більшість погодиться, що США оптимально підходить комплексна SEO-оптимізація. Не потрібно намагатися застовпити високочастотні ключові слова. Простіше грамотно опрацювати середньочастотні та низькочастотні запити, які забезпечать бажану конверсію. Коли результат буде отримано, можна сміливо переходити до формули НЧ слова + СЧ слова + ВЧ слова = максимальні переходи.
Якщо ж ми з самого старту починаємо працювати тільки за високочастотними ключами, то на клієнтів можна не очікувати в перші 3-4 місяці. Раніше пробитися в топ буде просто нереально навіть за серйозного бюджету. Підключаючи низькочастотні фрази, власник отримує унікальну можливість зменшити витрати, а також отримати бажаний трафік. Але тут знадобиться значно більше часу та зусиль, тому що кожна стаття швидко виводитиметься в топ, але водночас кількість нових відвідувачів нарощуватиметься повільно. Тому фахівці і кажуть, що коли робота ведеться від НЧ запитів, то сайт перемагає у конкурентній боротьбі завдяки кількості та якості, а не вищому бюджету. Людині, яка прийняла рішення підкорити ринок США, потрібно бути готовою до серйозних труднощів, але це не означає, що їх не вдасться подолати.
Як було зазначено, основна різниця полягає в тому, наскільки високою є конкуренція на Заході порівняно з нашим регіоном. Іншим аспектом є різко зростаюча ціна закупівлі посилань. Потрібно також зважити на терміни, в які реально зайняти позиції в топі, адже вони серйозно відрізняються від України чи Росії. В Америці сьогодні використовується разюче безліч фільтрів, під які може легко потрапити і ваш майданчик. Звичайно, це серйозно уповільнить процес, якщо вчасно не вжити заходів проти таких проблем.
Тут же постає важливе питання – з ким співпрацювати у процесі просування? Свої послуги пропонують як вітчизняні, і закордонні компанії. Звернувшись до нашої студії, клієнт може помітити, що ціна буде в кілька разів нижчою, ніж при роботі з американськими компаніями. При цьому якість результату залишається практично однаковою. Також варто зазначити, що оптимізація буде дешевшою, ніж контекстні оголошення, а за деякими категоріями різниця може становити 1000 відсотків.
Ситуацій, яких клієнти потребують нашої допомоги, безліч. Кожна потребує окремого підходу. Наприклад, у підприємця може бути компанія біля США, але вона приносить прибутку чи втрачає клієнтів. У цьому випадку оптимально переходити в електронну комерцію та залучати ширшу аудиторію тут. Якщо ж бізнесу ще немає, варто ретельно обдумати сам процес виходу на американський ринок. Рівень конкуренції тут високий, тому пробитися в топ, особливо за середнього бюджету, реально не в кожному сегменті.
Як бути? Вихід із ситуації полягає в тому, щоб заявити про себе на ринку конкретного міста чи передмістя. В даному випадку ресурс можна просувати за допомогою найрізноманітніших інструментів, у тому числі через Google Мепс або Google Мій бізнес. Попередньо потрібно провести оптимізацію ресурсу, а також отримати достатньо посилань на релевантних ресурсах. Важливу роль гратиме і закупівля відгуків. Приблизно 5-6 місяців буде достатньо для того, щоб майданчик став постійним членом топу за геозалежними запитами.
Відразу зазначимо, що Amazon унеможливив вихід на ринок дрібних компаній, які бажають продавати побутову техніку або електроніку. Цікавим рішенням може стати ринок нерухомості чи будівельних послуг. Тут теж висока конкуренція, але за правильного розрахунку можливості стати успішним є. Оптимальним рішенням стане використання вузької ніші, у якій конкуренція залишається середньою. Багато хто спитає, а чи залишилися такі напрямки? Так, вони є і відносяться до вузькоспрямованих товарів та специфічних послуг.
Отже, нам буде потрібний сайт, який буде відповідати сучасним вимогам покупців, який потрібно без зайвого зволікання оптимізувати за ключовими запитами. Порядок дій, які доведеться виконати для цього, виглядає так:
Важливим моментом буде регулярна закупівля посилань, яких має бути не менше ніж 30 на місяць. Чим вище буде їх кількість, тим швидше буде результат у результаті. Якщо сайт не знаходиться в зоні .com, то першорядним моментом буде підготовка семантичного ядра американською мовою. Використовуючи цей базис, потрібно зробити доопрацювання в структурі ресурсу, після чого приступати до розробки самого сайту. Коли останній буде створено, можна сміливо переходити до процесу оптимізації, про який сказано вище.
Щоб вийти на американський ринок, знадобиться чимало зусиль, але всі вони будуть виправдані прибутком, який отримують місцеві компанії. Для досягнення мети потрібно переробити структуру та отримати англійське ядро. Після цього можна переходити до внутрішньої оптимізації. Важливим аспектом залишається моніторинг сегмента, щоб зрозуміти, що реально можна створити конкуренцію. І не забувайте, що розкручування за допомогою вітчизняних компаній обійдеться в рази дешевше, ніж використання послуг зарубіжних організацій.
(067) 525-99-99