Home > Блог > Інтернет-маркетинг > Інноваційні ходи в Яндекс.Дірект

Інноваційні ходи в Яндекс.Дірект

Опубликовано 21.06.2022 Від

yandex direct

Осінній сезон для Яндекс.Директа ознаменувався рядом змін. Вже з 1 вересня Блог Яндекс.Директа став називатися Блогом рекламних технологій Яндекса. Зрозуміло, нове ім’я говорить про нові його функції.

Буквально наступного дня керівництво Яндекс.Директа заявив про оновлення алгоритму підрахунку статистичних даних з Метрики. Тепер ці показники у звітах Директу стали відображатися точніше. Це стосується кампаній з кириличними доменами та оголошень з редиректом. До того ж, у Яндекс.Директі з’явилася функція, за допомогою якої можна прив’язати до рекламної кампанії лічильник Метрики.

Змінився і сам інтерфейс. Тут було створено меню «Розширені налаштування», де з’явилися додаткові функції рекламної кампанії – настроювання зовнішньої інтернет-статистики та автофокусу, оновлене налаштування лічильників Метрики та низка інших можливостей.

На сьогоднішній день рекламодавці Яндекс.Директа мають можливість завантажувати рекламні матеріали із CSV-файлу. Працювати з ними так само просто, як і з системою XLS-файлів. У новоствореному CSV-файлі прописуються ім’я кампанії, ключові фрази, тексти оголошень, посилання. Все це завантажується в Директ. Для тих, хто працює із системами контекстної реклами, така інновація дуже корисна.

 

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)