Home > Блог > Новини > Сторінки, що продаються: покращуємо дизайн

Сторінки, що продаються: покращуємо дизайн

Опубликовано 20.06.2022 Від

 

Ні для кого не секрет, що про дизайн сайту, який продає будь-які товари, сказано багато, книг багато написано, та й статей не мало. Не варто, звичайно, забувати, що час на місці не стоїть і деякі з перерахованих вище фактів стають просто не актуальними.

Для того, щоб краще розібратися у всій цій кухні, треба окремо розібрати всі важливі елементи, присутні не сторінках, що продаються. Адже дуже часто пропоновані кнопки або мета-теги недоречні або створюють незручність при покупці.

Почнемо із відгуків покупців. Це важливо і якщо ви не займаєтеся цим розділом – багато що втрачаєте. Відгуки – це унікальний контент, вони можуть значно підвищити конверсію сторінки. Для того щоб зібрати потрібну кількість відгуків, слід привернути увагу покупців. Це може бути як умова – запропонована знижка на наступну покупку при залишенні відгуку. Так і розробка системи, яка після покупки автоматично надсилає клієнту листа з проханням про відкликання. Для більшої ефективності відгуків – встановіть відгуки відповідними мікроданими (microdata), завдяки чому Google зможе сформувати інформаційно насичені сніпети та збільшити кількість кліків.

Наступним пунктом у нашому списку йдуть відеоопис. Звичайно ж, немає жодної необхідності встановлювати даний елемент на всі сторінки, що продаються. Потрібно знайти золоту середину, щоб ця функція приносила ефективність та була якісною. Наприклад, спробуйте Zappos, де вже розміщено понад 50 000 описів у відеоформаті. Відеоролики, що мають високу якість, підвищують конверсію і роблять контент сторінок різноманітнішим. Важливо використовувати всі можливості відеоопису з розумом і не наповнювати сайт всілякими функціями саме цієї системи.

Ефективність сайту з продажами може принести спеціально створений блок з запитаннями і клієнтами, що часто задаються, і відповідями представника компанії на них.

Наступним, чимало важливим пунктом треба назвати кнопки соціальних мереж. Це дійсно розумна та гарна ідея. Соціальні «ретвіти» та «лайки» мають продавати, а не відволікати увагу покупців. Як варіант можна використовувати соціальні мережі після здійснення клієнтом покупки. Або просто надсилати клієнту листи із запрошеннями про вступ або підписку до ваших груп на Twitter, Facebook і т.д. Або, як варіант, запропонуйте клієнту залишити відгук через одну із соціальних мереж. Словом, використання соціальних мереж приносить відвідуваність вашому сайту. Але перш ніж щось робити, обдумайте на що саме ви ставите використання даних функцій.

На ідеальному сайті обов’язково має бути рядок пошуку, завдяки якому користувачі легко можуть знайти необхідний товар.

Основною метою власника сайту, що продається, є заклик до дії, тобто, до здійснення покупки. Саме тому – цей заклик має бути чітким та ясним.

Дуже важливо так само, щоб на сайті були чіткі та ясні зображення товарів. Зображення повинні залучати покупця і підштовхувати на купівлю саме у вас, а не на пошук по інших сайтах.

Для високих продажів, добре було б у Title включити не тільки найменування товару, а й заклик до дії, або ж унікальну пропозицію.

Бажано, щоб сторінки сайту, що продає, містили багато інформації в Description. Крім найменування товару, як і в Title, ви можете включити в Description унікальну пропозицію.

Унікальний опис товару вирізняє саме ваш товар серед сотень інших пропозицій. Не шкодуйте часу та засобів для створення унікального контенту – це справді працює.

Будь-який seo-фахівець знає, що є деякі моменти щодо URL сторінки. Йдеться про найменування товару. Порадьтеся з професіоналами, щоб ця «створена ненароком» надалі не заважала вашій роботі.

Не забудьте також про розміщення на сайті номер телефону. Телефон допоможе вам спілкуватися з клієнтами і, звичайно ж, додасть вашому сайту більше довіри. Корисною інформацією буде короткий опис вашої компанії, особливо якщо ви працюєте на міжрегіональному ринку.

Ось власне і все. Пройдіться за даними пунктами та вдосконаліть свій сайт до ідеального вигляду! Успіхів!

 

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)