У наш час конкуренція на високочастотні слова безперервно зростає, відбувається процес розвитку алгоритмів пошуку, перевага віддається цікавим, активним і вартим уваги сайтам. Сьогодні переважна більшість оптимізаторів переключаються на просування сайтів за низькочастотними (НЧ) запитами, виявивши в цій концепції нові переваги, більшою мірою це стосується контентних проектів та інтернет-магазинів.
На відміну від традиційного підходу в цій статті представлені переваги просування сайту за низькочастотниками.
1. Мала конкуренція
НЧ запити легко знаходяться пошуковими системами (ТОП), наприклад, такими як Google. Тут перевагою НЧ запитів при правильній внутрішній оптимізації є можливість розкручування сайту без створення посилань. Тільки в вкрай конкурентних тематиках, в яких знаходиться незначна кількість запитів НЧ, цей метод просування сайту може виявитися конкурентним.
2. Мінімальна вартість запиту
Дуже приємним доповненням до НЧ є малі матеріальні витрати. Також незаперечною перевагою НЧ запитів є їхній самостійний висновок у ТОП за коштами якісного контенту.
3. Поетапне вкладення матеріальних ресурсів
Існує можливість спочатку здійснити вкладення матеріальних засобів, а потім поступово, по можливості, додавати в групу нові НЧ запити.
4. Збільшення трафіку
Зростання трафіку на сайті здійснюється за допомогою більшої кількості точок входу, і, як наслідок, зростання відвідуваності сайту та його трафіку.
5. Стійкість результатів
Оскільки розкрутка сайту здійснюється за запитами НЧ, яких можна створити безліч за окремими фразами, працездатність сайту навіть при пошкодженні 1-2 сторінок майже не страждає, а з розкруткою сайту зростає і його відвідуваність.
6. Кількість контенту цілком достатня
Неповторний контент включає величезну різноманітність множинних варіацій входжень фаз з низькою частотою. Зважаючи на грамотно складену перелінковку, цей контент може забезпечити чудові результати, уникаючи такого аспекту, як покупка зовнішніх посилань.
7. Постійний розвиток сайту
Неповторний контент надходить на сайт у міру своєї готовності, переважно поступово. У процесі додавання чергових галерей, статей, нових розділів тощо сайт постійно оновлюється, дихає і живе. Це не може не позначитися на доброму відношенні відвідувачів і пошукових систем.
8. Велика аудиторія
Динамічні сайти, які вважаються такими, що розвиваються, є дуже перспективними. Їм цілком під силу охопити аудиторію набагато ширше, ніж у статистичних сайтів. Низькочастотні запити мають тенденцію постійної зміни, тобто якщо теми, що існують на сайті – актуальні, і мають всі передумови стати ще актуальнішими в майбутньому, то аудиторія сайту буде виключно розширюватися. Як приклад, Ви можете проаналізувати НЧ-запити за словом “ipad”.
9. Відсутність потреби у детальному аналізі
Не сприймайте близько до серця те, що, на думку багатьох, для досягнення успіху у сфері просування за низькими частотами необхідний детальний підбір та аналіз словосполучень, що мають низьку частоту. Це питання може мати й інший підхід — тут цілком достатньо буде звичайного розвитку сайту та його наповнення унікальним якісним контентом відповідно до основних або суміжних тем. Через деякий час, проаналізувавши статистику відвідуваності, Ви матимете можливість побудови подальших планів розвитку ресурсу.
10. Розпаралелювання процесів
Зміст контентних проектів можна легко покласти одночасно на кількох людей. Як приклад, підготовку окремого сегменту чи розділу сайту можна покласти на різних авторів. Досить важко уявити картину, коли кілька авторів займаються просуванням високочастотного запиту. Особливо, якщо ці кілька людей – не мають нічого спільного фрілансери. В даному випадку вони неодмінно повинні працювати в одній упряжці, приділяючи час різноманітним редагуванням і узгодженням – інакше є можливість завдати шкоди позиціям сайту. Якщо проаналізувати низькочастотне просування – то працювати над проектом тут може велика команда, включаючи фрілансерів та людей, які не мають жодного відношення до SEO.
11. Нестача досвіду просування
Як і в піарі, існують чорні, сірі та білі SEO методи для просування сайту з НЧ-запитів. Але для просування як такого їх не потрібно детально вивчати. Якщо ви вибираєте такий підхід, то в даному випадку вам цілком вистачить мінімальних знань. Але при цьому не варто забувати, що вміння писати тексти або втілювати ідеї UGC (генерування контенту безпосередньо користувачами сайту) є невід’ємною частиною даного процесу.
12. Інші переваги
У процесі просування сайту за низькочастотними запитами існує певна кількість інших переваг. На даний метод досить часто падає вибір при постійному знаходженні в ТОП високочастотних запитів і прагненні до збільшення трафіку; контентні проекти при НЧ просуванні зазвичай легко одержують природні зовнішні посилання. При цьому варто враховувати те, що Вам не обов’язково турбуватися про унікальні анкори. Вам просто необхідно витягти з цього свої переваги!
1. Проблематичність у прогнозуванні витрат
Якщо Ви зупинилися на варіанті просування сайту з використанням НЧ-запитів, Ви не зможете відразу ж порахувати його вартість. Вартість як така залежатиме від впроваджуваної функціональності та масштабу проекту. Якщо Ви вирішили замовити просування за низькочастотними запитами, то Ви не зможете запитати оптимізаторів: “Скільки це буде коштувати?”. Ціна в даному випадку може змінюватися, але будь-яка цифра може бути обґрунтована. В даному випадку було б більш логічно заплатити за фіксованою ставкою, а у разі самостійного просування рекомендується виділяти бюджет за прикладом того, як Ви виділяєте кошти на покупку продуктів харчування для сім’ї.
2. Безперервна робота над сайтом
Крім того, що спочатку необхідно дуже ретельно підійти до процесу створення сайту , його необхідно буде постійно розвивати. Це факт – для успіху сайту Вам доведеться працювати безперервно. Безперервна робота + виконання заздалегідь наміченої стратегії дозволить Вам досягти намічених цілей.
Якщо, зваживши всі позитивні та негативні моменти, Ви все ж таки вирішили зайнятися просуванням сайту за низькочастотними запитами, то спочатку виникає необхідність створення плану розвитку проекту (мається на увазі наповнення сайту контентом та оптимізація використання сайту «юзерами»), і тільки потім рекомендується знайомство з способами оптимізації сайту
(067) 525-99-99