Home > Блог > Новини > Google шифрує дані у пошуковому процесі

Google шифрує дані у пошуковому процесі

Опубликовано 21.06.2022 Від

google poiskovik

Компанія Google представила перший захищений пошуковий сервіс, покликаний забезпечити безпечний обмін між інтернет-користувачем та пошуковою системою. Він розташовуватиметься за адресою https://encrypted.google.com. Про це представництво компанії повідомило у своєму офіційному блозі Google. Виявляється, над створенням протоколу шифрування SSL фахівці компанії працювали протягом кількох останніх років. Так, у січні 2010 року такий протокол за промовчанням став доступним вже у поштовому сервісі Gmail.

Питання захисту персональних даних у пошуковому процесі стає дедалі актуальнішим. У його рішенні інженери Google знайшли оптимальний вихід. Тепер при вході в свій акаунт у найближчі кілька тижнів практично всі користувачі автоматично перенаправлятимуться за адресою https://www.google.com, (слід звернути увагу на додаткову літеру «s»). І потім служба шифруватиме всі пошукові запити та інформацію, яку користувач надсилає до мережі. Якщо підключення небезпечне, наприклад, через Wi-Fi у різних закладах, цей сервіс буде особливо актуальним. І потім всі ті, кого система автоматично не перенаправила, і не мають свого акаунта в Google, можуть перейти за цією адресою самостійно.

Як же бути в цьому випадку з сайтами, які отримують з Google-пошуку органічний трафік? Якщо пошуковий процес здійснюється через https://www.google.com, у статистиці ресурсів, як і раніше, буде враховуватися, трафік, який надходить з Google, але, водночас, адміністратори веб-сайтів не зможуть дізнаватися, за допомогою яких запитів користувачі прийшли на сторінку. Натомість через Центр веб-майстрів фахівці зможуть отримувати агреговані списки 1000 найчастіших пошукових запитів, за допомогою яких і надходив трафік на їхній сайт протягом останніх 30 днів. Ці дані допоможуть веб-майстрам збирати більш точну статистику про трафік ресурсу користувача.

Якщо ж користувач перейде на сайт за допомогою кліку за оголошенням контекстної реклами, його браузер і надалі надсилатиме відповідні запити. Такий хід дозволить рекламодавцям аналізувати ефективність власних кампаній.

Представництво Google також підкреслило в блозі, що такий крок має підштовхнути інтернет-простір вжити подібних заходів для підвищення конфіденційності та безпеки пошукового процесу.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)