Home > Блог > Новини > Google запатентував новий вид мобільної реклами

Google запатентував новий вид мобільної реклами

Опубликовано 22.06.2022 Від

Незабаром власників мобільних телефонів на базі Android може чекати буря реклами. Такі прогнози висувають низку західних ЗМІ.

Справа в тому, що 13 березня 2012 року Бюро з патентів та торгових марок США (United States Patent and Trademark Office; скор. USPTO) офіційно схвалило патент Google, який регламентує новий вид аудіореклами – Ringback advertising. Нагадаємо, що заявка на патент була подана на розгляд до USPTO ще у 2008 році.

За попередніми даними, суть нових рекламних технологій Google – використання даних про координати користувача, а також аналізи його розмов по телефону. Виходячи з цих даних, користувач бачитиме персоналізовану мобільну рекламу. Наразі розробники Google займаються новою формою подачі рекламного повідомлення – так званих “рінгбектонів”.

Так, керуючись перевагами користувача і довіреної Google інформації, замість дзвінка – вхідного виклику, користувач буде чути мелодію з рекламою певного товару або послуги.

Нова концепція передбачає те, що рекламодавець не оплачуватиме фіксовану вартість – загальний рахунок, який Google виставляє партнеру, обчислюватиметься тим, як довго слухав ролик кожен конкретний користувач.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)