Незабаром власників мобільних телефонів на базі Android може чекати буря реклами. Такі прогнози висувають низку західних ЗМІ.
Справа в тому, що 13 березня 2012 року Бюро з патентів та торгових марок США (United States Patent and Trademark Office; скор. USPTO) офіційно схвалило патент Google, який регламентує новий вид аудіореклами – Ringback advertising. Нагадаємо, що заявка на патент була подана на розгляд до USPTO ще у 2008 році.
За попередніми даними, суть нових рекламних технологій Google – використання даних про координати користувача, а також аналізи його розмов по телефону. Виходячи з цих даних, користувач бачитиме персоналізовану мобільну рекламу. Наразі розробники Google займаються новою формою подачі рекламного повідомлення – так званих “рінгбектонів”.
Так, керуючись перевагами користувача і довіреної Google інформації, замість дзвінка – вхідного виклику, користувач буде чути мелодію з рекламою певного товару або послуги.
Нова концепція передбачає те, що рекламодавець не оплачуватиме фіксовану вартість – загальний рахунок, який Google виставляє партнеру, обчислюватиметься тим, як довго слухав ролик кожен конкретний користувач.