Відтепер Twitter транслюватиме абсолютно всі рекламні твіти, незалежно від того, чи підписаний конкретний твітерянин на мікроблоги тієї чи іншої компанії. Про впровадження нової рекламної концепції у Twitter повідомив ресурс All Things Digital. Таким чином, Twitter не виправдав зроблені раніше гучні заяви про те, що оновлена рекламна політика сервісу мікроблогів не вплине на його учасників.
Нова концепція реклами в Twitter розрахована на те, що «твіти, що просуваються» будуть транслюватися тим користувачам, чиї інтереси схожі з інтересами тих, хто підписався на мікроблог певного бренду. Наприклад, якщо хтось із учасників Twitter розповідає про свою подорож, згодом він може побачити у своїй стрічці рекламні повідомлення якоїсь турфірми чи авіакомпанії.
Як вважають фахівці All Things Digital, подібна дія компанії Twitter цілком очікувана, оскільки сервіс шукає нові рекламні майданчики. Таким чином, соціальна мережа дедалі більше втягується у процес комерціалізації.