Найбільший відеохостинг YouTube незабаром представить низку нових каналів, які транслюватимуть оригінальні шоу широкого спектру тематик. Мета такого експерименту – визначити, чи зможе користувальницька аудиторія YouTube запозичити стиль споживання телевізійного контенту, властивий звичайній телевізійній аудиторії.
Зазначимо, що багато інтернет-компаній виявляють спроби час від часу залучати рекламні бюджети, які традиційно йдуть на рекламу в телеефірі. Так раніше робили такі інтернет-гіганти, як Hulu, AOL та Yahoo. А ось YouTube, як альтернативний засіб захоплення інтересу рекламодавців, пропонує близько 100 тематичних каналів, що охоплюють широке коло інтересів користувачів.
Аналітики галузі вважають, що чим більше напівпрофесійного та професійного контенту зможе запропонувати YouTube своєї аудиторії, тим привабливішим стане сам відеохостинг для рекламодавців, адже він охоплюватиме найширшу аудиторію.
Коментуючи новинки від YouTube, керівник його контентного напряму Роберт Кінкл (Robert Kyncl) повідомив, що YouTube зовсім не має наміру замінювати традиційне TV. За його словами, нові канали трансформують YouTube точно таким чином, як свого часу кабельні канали змінили телебачення, дозволивши глядачам регулярно отримувати цікаву тематичну інформацію, а рекламістам зацікавлену цільову аудиторію.
Кінкл також додав, що на запуск усіх каналів на сервісі може піти від 6 місяців до року.
Цікаво, що Google не публікує фінансових результатів YouTube. Разом з тим, експерти говорять про те, що минулого 2011 року YouTube заробив від $2 до $3 мільярдів.