Home > Блог > Новини > Twitter запускає рекламну платформу самообслуговування

Twitter запускає рекламну платформу самообслуговування

Опубликовано 22.06.2022 Від

Найбільший сервіс мікроблогів Twitter запустив новий сервіс – так звану рекламну форму самообслуговування. З її допомогою представники малого та середнього бізнесу можуть оплачувати рекламні послуги електронним способом без очікування виставлення рахунку від сервісу. Про це повідомляє видання Marketing Land з посиланням на блог Twitter’a.

Керівництво сервісу мікроблогів вже уклало партнерську угоду з фінансовою корпорацією American Express, у результаті близько 10 тисяч невеликих корпорацій зможуть оплачувати рекламні послуги. Незабаром їх кількість значно збільшиться.

На даний момент власники карток American Express, які беруть участь у програмі, можуть скористатися такими перевагами рекламної платформи в Twitter:

  • створювати та запускати просувні облікові записи брендів;
  • постити просувні твіти;
  • платити за «фоловерів» аккаунта, що просуває;
  • орієнтувати кампанії на певний регіон чи країну.

Відомо, що оплачуватиметься виключно взаємодія користувача з рекламним оголошенням (твітом, акаунтом). Тобто. за підписку на сторінку-мікроблог компанії-рекламодавця, ретвіт рекламного повідомлення, відповідь на нього або додавання «У вибране».

Розробники нового функціоналу в Twitter обіцяють, що вже незабаром сервіс почне поступово розповсюджуватись по всьому світу.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)