У подальших планах корпорації Yahoo – поступовий уникнення реклами, як основного джерела доходів, у бік отримання прибутку від передплати та різних комісій. Про це заявив новий CEO Yahoo Скотт Томпсон (Scott Thompson) під час перших зустрічей із співробітниками компанії та представниками рекламних агенцій.
Як зазначив новий глава компанії, вузький акцент Yahoo на роботі з існуючими сайтами та рекламою онлайн не приніс очікуваного результату, а майданчики перепродажу практично не позначилися на вартості основного бізнесу компанії.
Томпсон наголосив і на тому, що на тлі стрімкого зльоту прямих конкурентів – Facebook Inc. та Google Inc. продаж реклами самого Yahoo практично не зростав протягом останніх років.
Новий CEO планує зробити більший ухил на розвиток існуючих веб-сервісів, щоб ці служби приносили прибуток у майбутньому, а не шляхом підвищення вартості вже наявних функцій.