В Яндексі з’явилися діалогові підказки для неоднозначних запитів користувача. Про це представники компанії повідомили напередодні.
Близько 20% всіх запитів в Яндексі складають багатозначні запити. Відтепер у кожному такому разі Яндекс вступить у діалог із користувачем. Наприклад, у відповідь на запит [апокаліпсис] пошукач запропонує фільм, книгу або гру з однойменною назвою, користувач залишається лише визначитися з вибором.
В основі роботи діалогових підказок – робота технології Спектр, що функціонує в Яндексі з грудня 2010 року. Статистика пошукових запитів враховує весь спектр прихованих цілей користувачів та публікує відповідні відповіді з урахуванням їхньої затребуваності.
В основі інтентного пошуку – розуміння потреб і вирішення завдань користувача аудиторії. У рамках пріоритетного напряму розвитку Яндекса у 2012 році незабаром буде запущено ще кілька продуктів.
Проте, нововведення вже встигло відзначитись негативними відгуками. Як зазначив фахівець галузі Олег Сахно, очевидним недоліком підказок є те, що вони виконані шрифтом великого розміру, що забирає ще кілька пікселів сторінки з результатами пошуку. У разі підказки показуються і з комерційним запитам, отже, площа природної видачі першому екрані скорочується ще більше.