Пошукова реклама Google розширюється – близько 1/3 всіх пошуків з рекламою використовують розширені можливості. Оголошення розширених рекламних форматів, які містять відеопрев’ю, ціни, картинки, розширені посилання та рекомендації друзів, знаходяться в Google-пошуку все частіше. Про це повідомляють представники компанії Google.
За даними видання Bloomberg, незабаром Google представить низку нових форматів, що нагадують друковані рекламні блоки таблоїдів, що зробить Google більш схожим на «газету Sunday».
У своєму блозі представництво Google наводить таку статистику:
Щодня Google фіксує понад мільярд пошукових запитів.
з 2003 року Google відповів на 450 мільярдів нових унікальних запитів
0, 25 с – середній час відповіді на запит.
більше 20% пошуків на Google зі стаціонарних комп’ютерів належить до розташування. На мобільних пристроях цей показник зростає до 40%.
Використовуючи Google Maps, щороку користувачі проїжджають близько 12 мільярдів миль.
1,500 миль – відстань, яка долає кожен запит дорогою до користувача.
більше половини всіх запитів йдуть ззовні США
16% запитів щоденно оновлюються
Користувачі вважають за краще переходити відразу на потрібну сторінку. Дворядкові сайти підвищують CTR більш ніж на 30% порівняно зі стандартними оголошеннями AdWords.
70% американців знайомляться з відгуками про товари перед покупкою.
80% відгуків на сайті продавця пишуть 20% найактивніших користувачів сайту.
мобільний пошук зростає експонентом, демонструючи п’ятикратне збільшення показників по всьому світу за останні два роки.
більше 200 мільйонів переглядів демонструє мобільний сайт YouTube – це втричі більше, ніж у 2010 році.