Найбільший сервіс мікроблогів Twitter інтегрує у профілі брендів ряд додаткових функцій: у найближчому часі компанії зможуть вбудовувати у свої платформи ігри та навіть інтернет-магазини. Оновлення, що набудуть чинності з 1 лютого 2012 року, сприятимуть тому, щоб профілі брендів за своїм функціоналом були схожі на корпоративні сторінки на Facebook. Про нововведення у соцмережі повідомляє видання Busines Insider.
Експерти ринку стверджують, що у такий спосіб підготовка до монетизації ресурсу йде повним ходом. Передбачається, що Twitter стягуватиме певний відсоток з кожної угоди. Примітно, що самі представники Twitter поки що утримуються від офіційних коментарів.
Слід нагадати, що розширені сторінки брендів з’явилися у Twitter’e у грудні 2011 року. На сьогоднішній день власні сторінки є у таких компаній як: American Express, Best Buy, Bing, Chevrolet, Coca-Cola, Dell, Disney, General Electric, Hewlitt-Packard, Intel, JetBlue, Kia, McDonald’s, Nike, PepsiCo, Staples, Verizon Wireless, NYSE Euronext, Heineken, Subway та Paramount Pictures.