Днями в англомовній видачі пошуковика Bing було помічено кнопку Twitter’а «Trending» («Актуальні теми»). Про це повідомив ресурс Search Engine Land.
Кнопку у видачі Bing помітили тоді, коли один із редакторів techie-buzz.com ввів у запит [Pepsi Next] – на той момент саме ця тема була серед найбільш обговорюваних трендів Twitter’а. Але крім самого плагіна Trending у видачі Bing можна була також доступна і статистика твітів.
У вересні 2011 року Bing продовжив договір із сервісом мікроблогів Twitter. Серед умов домовленості – доступ пошуковика до великого обсягу даних із Twitter, завдяки чому Bing зміг реалізувати функцію пошуку в режимі «реального часу». Важливо наголосити, що вперше цю угоду дві компанії уклали ще у 2009 році.
В даний час впровадження кнопки Twitter’а в пошукові результати Bing – лише експеримент, орієнтований на невелику групу користувачів. Проте, як вважають західні аналітики ринку, його перспектива отримає подальший розвиток і навіть зможе впливати на результати видачі, адже пошуковик Bing, як і Google активно працює над персоналізацією та соціалізацією пошукової видачі.