Дуже цікавим виглядає опублікований журналом Forbes рейтинг відвідуваних сайтів у світовому інтернет-просторі, складений на основі результатів дослідницької компанії Alexa. Слід сказати, що рейтинг навмисно не включалися провідні американські сайти.
Таким чином, пальму першості за відвідуваністю отримав пошуковик Baidu – китайський аналог Google. Такий результат нікого не здивував, якщо врахувати те, що в країні, де 1,4 млрд. жителів, 440 млн. з них є активними інтернет-користувачами. А ось у рейтингу поряд із найпопулярнішими американськими web-ресурами Baidu лише на 6-й позиції.
«Срібло» отримав ще один китайський сайт – QQ.com – найпопулярніша в Китаї служба миттєвого обміну повідомленнями. У традиційному рейтингу цей ресурс посідає 10 місце.
«Бронза» дісталася Японському пошуковику Yahoo! Зауважимо, у рейтингу з «американцями» японець лише 12-й.
Google India влаштувався на 4-й позиції, і лише 14-й він у рейтингах за участю американських мережевих ресурсів. Аналітики Forbes відзначають у цьому плані неймовірно зростаючу популярність Індійського ресурсу.
Замикає п’ятірку рейтингу Forbes найбільша китайська платформа шопінгу Taobao.com. У традиційному рейтингу вона посідає 15 місце.
На шостій позиції – ?Sina.com, китайський розважальний ресурс, що поєднує в собі і пошуковик, і ?шопінговий майданчик, і сервіс мікроблогів. Насправді цей сайт посідає 16-те місце.
Сьоме та восьме місце посіли Google Hong Kong та Google Germany відповідно (19-а та 20-а позиції).
Передостанній рядок дістався російському Яндексу (Yandex.com.ru), який у загальному рейтингу лише 21-й.
ТОП-10 найпопулярніших ресурсів без “американців” замикає Google UK, який поряд з американськими сайтами посідає 22 місце.