Warning: Illegal string offset 'openPopupId' in /var/www/progressive/data/www/progressive.ua/wp-content/plugins/popup-maker/classes/Admin/BlockEditor.php on line 121 Сторонние приложения, в которых размещаются посты Facebook, на 88% снижают их эффективность - Progressive
Home > Блог > Інтернет-маркетинг > Сторонні програми, в яких розміщуються пости Facebook, на 88% знижують їхню ефективність
Сторонні програми, в яких розміщуються пости Facebook, на 88% знижують їхню ефективність
Розміщення інформації за допомогою одного з провідних 10 API на 88% призводить до зниження кількості коментарів та позначок «мені подобається» в соціальній мережі Facebook – такі приголомшливі результати представила в результаті дослідження компанія Applum, розробник аналітичного інструменту Edgerank Checker.
Цей моніторинг проводився з метою виявлення факторів впливу на активність користувачів, а також того, чи існує «дискримінація» програм з управління контентом різних алгоритмів Facebook. У ході дослідження було проаналізовано понад мільйон постів на 50 тис траницях у Facebook.
Аналітики Applum схиляються до версії, що Facebook штучно знижує пости за допомогою інших програм. Виявляється, деякі повідомлення, опубліковані через додатки, об’єднуються в один пост News Feed, що, власне, і знижує залучення користувачів до процесу порівняно з публікацією інших самостійних постів.
Але слід зазначити, що у своїх відомостях Applum наводить і інший фактор, який не залежить від Facebook – а саме, тип інформації. Багато повідомлень, що додаються до стрічки з керування контентом – автоматичні, або заплановані за графіком пости. Така інформація є нецікавою для аудиторії, до того ж часто вона зовсім не оптимізована під Facebook.
Як зауважує керівництво Facebook, найбільша світова соцмережа віддає прерогативу найвищій якості постів, які потрапляють у News Feed. У процесі контролю подібні пости зазвичай об’єднуються для того, щоб користувачі могли переглядати об’єднаний пост з однієї програми. У деяких випадках Facebook співпрацює з партнерами з метою тестування нових типів контенту і в цьому ключі покращувати роботу самої платформи.