SEO-просування – це завжди перегони. Якщо на неї не звертати уваги, то є ризики сильно опустити свій сайт на пошукових майданчиках, тим самим забувши про всі зусилля, які ви прикладали для його розкручування. Не варто забувати, що конкуренти постійно рухаються вперед і з кожним кроком піднімають свій сайт, збільшуючи дохід. Рекомендується постійно стежити за їхніми діями та одразу ж реагувати на нововведення. Копіювання їхніх дій та рішень залишить вас на крок позаду. Виходячи з їх роботи, варто виділяти для себе все найважливіше і самостійно обчислювати шляхи покращення сайту та збільшення заробітку.
SEO-стратегія ділиться на 2 етапи: оптимізацію внутрішню та зовнішню. Зовнішня – це відома посилальна стратегія. У цій статті ми розглянемо шляхи та принципи внутрішньої стратегії. Для роботи нам знадобляться плагіни, які показують мета-теги або мають такі корисні функції. Коли необхідні плагіни будуть завантажені, можемо переходити на сайт, що цікавить нас.
Структура сторінок
Структура сторінки – це її зовнішній вигляд та зручність у використанні: заголовки, списки, блоки. Структура розподіляється на заголовки Н1-Н6. Її необхідно використовувати логічно та гранично зрозуміло для читача. Н1 – це назва сайту, статті. Інші заголовки від Н2 до Н6 – це наступні назви підрозділів, які потрібно застосовувати у правильному, логічному порядку.
Іноді на деяких сайтах можна зустріти лише один варіант заголовків – Н1. Це можливо, але вкрай неправильно та невигідно. Читачеві хочеться бачити красиву сторінку з усілякими заголовками, щоб він відразу міг зрозуміти, чи цікава його інформація на цьому сайті чи ні.
Структура розташування блоків
Блокова верстка дозволяє розставляти блоки так, як цього хоче автор. Якщо на ваш погляд сайт виглядає зручно та інформативно, то відвідувач іноді не так бачить розташування блоків. Якщо не заходити на сайт через плагін, можна ніколи і не дізнатися, що користувач спостерігає верхнє меню сайту на місці нижнього. А ліве меню може знаходитись у правому нижньому кутку. Це не помилка розробника – це дії пошукової системи, яка іноді розставляє дані на сайті таким чином, як вважає за потрібне.
Винятком є той випадок, коли система за своїми розрахунками піднімає кількість інформації нагору, не дивлячись на те, де вона була до цього. Цей процес відбувається тому, що система сама обчислює цікаву та унікальну інформацію в самий верх, щоб відвідувач одразу ж почав із неї. У цьому випадку не варто переробляти все у первісний вигляд. Єдине, що можна зробити, це трохи переписати та підкоригувати текст, щоб піднята інформація була за логікою вступною.
Маркетингові фішки
SEO вже кілька років є не лише просуванням у пошукових системах. На сьогоднішній день це послуга інтернет-маркетингу, використовуючи яку конкуренти мають стабільний і постійний дохід. На сайті бажано наявність меню, щоб користувач при вході на сайт міг відразу вибрати той розділ, який йому необхідний.
Завітавши на безліч сайтів конкурентів, ви знайдете величезну кількість ідей, які можна реалізувати саме на вашому сайті, тим самим збільшивши кількість відвідувачів і свій заробіток.