Home > Блог > Без категорії > СЕО просування нових сайтів. Методи та послідовність робіт

СЕО просування нових сайтів. Методи та послідовність робіт

Опубликовано 21.06.2022 Від

SiO

Процес розкручування нового ресурсу передбачає проведення певних робіт, які в результаті дозволять зайняти високі позиції в рейтингу видачі, а також підвищити трафік чи конверсію власного сайту. СЕО просування є невід’ємною частиною подібних робіт і зазвичай займає кілька місяців, що залежить від обсягу та термінів здачі проекту. Під новим сайтом мається на увазі той ресурс, який знаходиться в індексі не більше трьох місяців до моменту розкручування. У ході розгляду цього питання ми приділимо увагу наступним моментам:

  • Як відбувається розкручування нового сайту в Гугл?
  • Як правильно підійти до підготовки ТЗ для просування?
  • Як виконати роботу безпечно?
  • Як зайняти вигідні позиції у пошуку?

Для початку варто розглянути питання методів, якими користуються у подібній ситуації. Офіційна позиція Google така, що старі сайти не мають пріоритету щодо нових ресурсів при створенні ранжиру видачі. Тим не менш, безглуздо вважати, що новий інтернет-магазин відразу вирветься в топ за високочастотними запитами, тому вплив віку сайту не слід недооцінювати.

Припустимо, що нам доступно відразу два різні сайти, які вже пройшли внутрішню оптимізацію, а зовнішнє просування так і не було зроблено. Перший із цих ресурсів знаходиться в пошуковій системі вже близько року, а другий був лише нещодавно опублікований. Питання полягає в тому, який із цих сайтів займатиме вищу позицію? Відповідь проста: сайт з великим віком практично завжди обходить за рівнем видачі свій аналог, що з’явився в індексі нещодавно.

Чому так відбувається? Насамперед, треба пам’ятати про природні зовнішні посилання, яких за минулий рік могло набратися чимало. Тобто сайт отримує посилання навіть без проведення окремих робіт щодо його просування. Якщо ж за посиланнями вдається досягти паритету, ситуація стає цікавішою. Справа в тому, що на старому сайті статті були додані раніше, а на новому вони викладаються тільки зараз, тому бот може вважати їх «новими». До того ж за час своєї роботи старий сайт міг втратити чимало унікального контенту, вкраденого власниками інших сайтів. Тому новому сайту може повезти, внаслідок чого він практично зі старту обійде свого більш поважного колегу.

З чого розпочати розкручування?

Raskrutka saita

Говорячи про новий сайт, потрібно пам’ятати, що він має кілька важливих відмінностей щодо просування. Йдеться про те, що в перші місяці всі роботи повинні виконуватися не тільки стабільно, а й природно, що дозволить сайту надійно закріпитися в індексі та отримати позитивну репутацію у пошукової системи.

Послідовність робіт можна позначити тільки в загальних рисах, так як у кожному окремому випадку знадобиться чимало змін. Спочатку потрібно буде приховати сайт від показу Google або Яндекс, для чого використовується файл robots.txt. На етапі розробки індексація може бути дуже небезпечною, тому її слід зупинити ще до початку безпосереднього просування. Ідеально повертати сайт до Google лише після того, як усі роботи з оптимізації залишаться позаду.

Наступним пунктом є проведення повної внутрішньої оптимізації ресурсу. Він має бути підлаштований під семантичне ядро, створене заздалегідь. Кожен текст повинен мати ключові фрази, а також відрізнятися високим показником унікальності. Далі можна переходити до дуже важливого пункту провести адаптацію для використання сайту на мобільних пристроях. Сьогодні не можна не помітити, що близько половини покупок в мережі відбувається за допомогою гаджетів, а пошук інформації через смартфон здійснюється ще частіше. Якщо ж ресурс не був адаптований і не отримав мобільну версію, це призведе до серйозних втрат для компанії, включаючи зниження конверсії.

Правильний вибір

Accent Links

Після комплексної підготовки сайту буде потрібний досить тривалий період, за час якого збільшуватиметься кількість посилань інших сайтів релевантної тематики. Оптимально забезпечити близько 80 відсотків посилань на головну сторінку і до 20 відсотків на решту розділів ресурсу. Під час роботи із зовнішніми посиланнями слід користуватися анкорними та безанкорними посиланнями. Перші повинні мати вигляд рекомендацій і складатися зі слів: тут, за посиланням, джерело тощо.

Кількість посилань у кожний наступний місяць має збільшуватися, що дозволить продемонструвати гармонійність приросту. Обов’язково слід вивчити сайт перед розміщенням посилання. Якщо його тематика не відповідає вашій, це може призвести до зворотного ефекту. У кожному окремому випадку кількість посилань визначається окремо, як та його тип. Якщо публікація анкорних не дає результату, слід збільшувати їх кількість. Якщо ситуація виглядає іншим чином, потрібно нарощувати число безанкорних посилань.

Важливо не лінуватися та підбирати унікальні анкори. Для цього достатньо скласти перелік коротких фраз та слів, які підходять для розміщення посилання. На даний момент подібна послідовність робіт виглядає оптимальною та дозволяє отримати гарантований результат. При правильному підході про фільтри або відсутність прогресу не доведеться і згадувати.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)