Home > Блог > Без категорії > SEO-просування

SEO-просування

Опубликовано 20.06.2022 Від

У будь-якому бізнесі існує конкуренція, тому цілком логічно намагатиметься випередити конкурентів хоча б на один крок. У SEO-просуванні постійно з’являються якісь нововведення для покращення роботи, тому слід не зупинятися і завжди стежити за цими змінами, оскільки, якщо запізнитися лише на день, ваш сайт опуститься далеко вниз і підняти його буде набагато складніше, ніж раніше.

У SEO-просуванні багато конкурентів використовують посилальну стратегію, яка дозволяє їм поступово піднімати свій сайт, не даючи впасти на пошукових системах. Існують програми, які визначають та аналізують посилання, вибираючи з них найдіючіші та інформативніші. Найчастіше використовують певний список програм, наприклад:

  • Solomono;
  • Ahrefs;
  • MajesticSeo

Ці програми є одними з найінформативніших та найкорисніших для інтернет-бізнесу. Функціональність цих програм схожа між собою, тому ми зараз розглянемо дії тільки однієї з них, а саме Solomono. Перше, що вам слід зробити – це зайти на сайт Solomono.ru та знайти там пошуковий рядок. До неї ввести посилання, яке вам потрібно вивчити, та натиснути «Пошук». Програма відразу видасть показники, які слід вивчити.

Найчастіше для повної інформації підійдуть лише 3 показники: донори, зовнішні посилання та анкори. Донори – це розташування потрібних посилань, тобто сайти. Зовнішні посилання – посилання на сайт. Ці показники рекомендується порівнювати з показниками донорів, щоб з’ясувати, наскільки часто користуються цим посиланням і який дохід вона може приносити. Анкори – це тексти клікабельних посилань. Якщо ж їхня назва точно співпадає з пошуковою фразою, то це означає, що посилання не інформативні і не природні. Якщо потрапити в роботу анкорів, то стане зрозуміло, за якими саме запитами будь-який з конкурентів просуває свій сайт.

Наступним етапом слід проаналізувати цей звіт. Показник «Анкори» буде найінформативнішим, оскільки за ним можна з легкістю обчислити семантичне ядро ​​і проаналізувати посилання, що використовуються на запамленість. Показники анкору одразу видадуть вам ключові слова, які конкуренти використовують для просування сайтів. А вам вже самому варто вирішити, ви будете використовувати ті ж слова і намагатися підняти сайт таким же методом або брати слова з невеликою популярністю, зате ніким не використані.

Показники донорів також слід вивчити. За ними ви зможете зрозуміти, які сайти вважають за краще використовувати конкуренти і які з них прибутковіші. У цьому питанні головне – це вміння аналізувати отриману інформацію та зробити правильні висновки для свого бізнесу. Копіювання чужих рішень та шляхів до заробітку загубить ваш сайт.

Існує кілька підказок із SEO-просування:

  • Постійно проаналізуйте ключові слова. Так ви зрозумієте, які з них є популярними і наскільки вигідно їх використовувати, щоб не опустити сайт.
  • Постійно з’ясовуйте, який контент сьогодні популярний і що хочуть бачити люди на своїх екранах.
  • Вибравши лише одну тематику, ваш сайт ризикує бути популярним лише пару днів на рік.
  • Досліджуйте соціальні мережі. За їхніми показниками можна безпомилково визначити, що буде цікаво та свіжо на завтрашній день.
Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)