У розвитку бізнесу важливу роль відіграє його просування у мережі. Більшість власників сайтів доручають це фахівцям, а потім хапаються за голову, побачивши неосяжний список рекомендацій щодо покращення та модернізації. Як зрозуміти, які пункти цього переліку справді принесуть користь, а які виявляться марними? Спробуємо розібратися разом, вивчивши найважливіші етапи.
1.Проведення аналізу, порівняння з конкурентами
Стане в нагоді корпоративному ресурсу, а також сайту-візитці та інтернет-магазину. Дозволяє детально опрацювати подальшу стратегію розкручування, намітити поетапний план робіт. При цьому:
Такі кроки дозволяють оцінити, наскільки терміново потрібна загальна модернізація. Можливо вам достатньо змінити протокол або впровадити мобільну версію для шанувальників смартфонів. Ще один плюс – можливість точного прорахунку бюджету, а також розбивка на окремі статті.
Корисна порада: подбайте про загальні зміни СЕО заздалегідь, щоб згодом не зіткнутися з неможливістю додавання тегів та іншими труднощами.
2. Створення базового ядра запитів
Тут проводиться відбір, розбивка групи, визначення частотності семантичного ядра. Це дозволяє:
Необов’язково одразу формувати семантичне ядро на всі 100%. Ви можете почати з базових категорій, потім поступово доповнювати і розширювати їх.
3. Робота над розширеною структурою
Допомагає підвищити позицію ресурсу в топі видачі пошукової системи. Усі запити розбивають за окремими групами. Для кожної з них створюється своя посадкова сторінка. Не женіться за оптимізацією запитів із низькою частотою (менше 5 разів протягом 30 днів), краще модернізуйте під них картку конкретного товару. Для високочастотного (ВЧ) запиту потрібна сторінка категорії.
Свіжі ідеї щодо створення посадкової сторінки можна черпати в кількох місцях:
Слідкуйте за унікальністю контенту. Повний спектр робіт може тривати кілька років, проте основні етапи краще проводити заздалегідь.
4. Внутрішня оптимізація
На даному етапі проводиться робота над допущеними при створенні сайту помилками, видалення сторінок, що дублюють, і технічний аудит ресурсу. Насправді це означає таке:
5. Внутрішня перелінковка: навіщо це потрібно?
Відмінний за тематичним змістом та дизайнерським оформленням ресурс може погано ранжуватися. Причина проста – недостатня статична вага сторінок. Щоб врятувати положення, проведіть внутрішнє перелінкування, яке полегшує потрапляння користувача або пошукового робота на інші сторінки меню. Крім цього, професіонали також виконують перелив ваги з низькоконкурентних сторінок на вищі. Це допомагає досягти балансу та сприяє підвищенню позицій ресурсу.
6. Поліпшення контенту
Метатеги доводиться формувати вручну, орієнтуючись пошукові запити. Тексти повинні відповідати вимогам пошукових систем, оскільки вони визначають результати ранжирування. При цьому враховуються такі види запитів:
7. Складання бюджету
Бюджету не простого, а краулінгового. Цифри показують кількість сторінок, які можуть охопити пошуковий робот за час свого перебування на сайті. Тут перевіряється грамотність проведеної оптимізації.
В ідеалі робот повинен індексувати якнайбільше сторінок з фільтрами. В іншому випадку готуйтеся до зниження статичної ваги та погіршення якості ранжування.
У роботі з краулінгом нагоді накопичений досвід. Інакше вам буде не під силу закрити від робота сторінки, створені виключно для відвідувачів ресурсу.
8. Загадкове юзабіліті: як його підвищити?
Унікальна риса пошукових систем полягає в обліку факторів, що визначають дії користувачів. Робота з юзабіліті дозволяє:
Для цього виконуються такі дії:
9. Проведення зовнішньої оптимізації
Має значення для всіх, хто має багато конкурентів. На практиці це означає, що для розкручування доводиться задіяти сторонні ресурси, де є посилання на ваш сайт. Це допоможе зміцнити ваш авторитет в очах пошукових систем та користувачів.
Відбір донорів проводиться різними способами, проте не забувайте, що найефективнішою згадкою вважаються нотатки самих покупців.
10. Підвищення конверсії: як це робиться?
Мрія кожного власника сайту полягає в тому, щоб людина, яка одного разу відвідала сайт або здійснила покупку, поверталася знову і знову. Якщо при цьому він приведе із собою родичів, колег, знайомих – ваша вигода багаторазово зростає. Як досягти такого ефекту? Відповідь проста – працювати над конверсією. Навіть якщо відвідувач нічого не купив сьогодні, але передплатив розсилку – це маленька перемога.
На цьому етапі проводиться:
11. Покрокове покращення вибраних сторінок
Робота над структурою передбачає постійний аналіз результатів ранжирування та трафіку. Хороший фахівець підкаже, які тексти потребують змін, де терміново потрібна внутрішня перелінковка, наскільки потрібне зараз розширення структури. Основним орієнтиром служать алгоритми пошукових систем, які постійно змінюються.
Пам’ятайте, що всі описані покращення справедливі лише для багатосторінкових сайтів. Не забувайте, що всі етапи оптимізації повинні бути орієнтовані спочатку на користувачів – для підвищення зручності здійснення покупок, а потім – на пошукових роботів.
(067) 525-99-99