Home > Блог > Без категорії > Просування у пошукових системах у 2018 році – як досягти успіху самостійно?

Просування у пошукових системах у 2018 році – як досягти успіху самостійно?

Опубликовано 21.06.2022 Від

Search

Подібним питанням задаються дуже багато, тому що заробіток в інтернеті вже давно не є чимось дивним. Фахівці чудово знають, що для здійснення поставленого завдання потрібно докласти чимало зусиль, але за наявності необхідних знань та досвіду можна спробувати впоратися з розкруткою самотужки. Спочатку слід провести оптимізацію сторінок майданчика, навіщо потрібно підібрати відповідні запити, встановлені заздалегідь. Багато хто забуває про цей важливий момент, в результаті втрачає можливість підвищити відвідуваність ресурсу за допомогою безкоштовних методів. Результатом такого недогляду стає те, що ресурс залишається непоміченим для більшості тих, кому він справді цікавий. Також потрібно приділити увагу тим новим алгоритмам, які регулярно застосовують найбільші пошукові системи.

Протягом останніх років Google провели масу великих нововведень, про які не відомо більшості звичайних користувачів. Наприклад, тепер гігант проводить ранжир за наявністю мобільної версії сайту, а його бот запитує доступ до CSS та скриптів. Ще користувачі цієї пошукової системи більше ніколи не побачать рекламні оголошення, які раніше займали праву сторону екрана. Сама компанія також створила чимало статей, присвячених процесу просування в середовищі Google.

Але всі представлені публікації дуже складні, тому краще подивитися на них з погляду простого користувача, що дозволить пояснити ключові моменти доступною мовою. Насамперед, слід зробити висновок, що подібні роботи не здійснюються за кілька днів, а їх результат не обов’язково відповідатиме тим райдужним мріям, які представляє сам власник сайту.

Якщо є тільки велике бажання досягти мети, а також сайт, який і потрібно розкрутити, то спочатку буде не зайвим прочитати кілька корисних книжок, написаних на тему SEO-просування. Далі можна переходити до самого сайту, де на нас також очікують певні нюанси. Наприклад, якщо ресурс ще не готовий, слід передати ваші вимоги розробникам, щоб сайт повністю відповідав стандартам та полегшив подальше просування. За самостійної розробки ці моменти доведеться враховувати особисто. Вибираючи двигун, також потрібно буде пам’ятати інформацію про розкручування, а система управління контентом повинна нам у цьому допомагати. Першим же ступенем, який належить подолати, буде розробка семантичного ядра, а також структурування інформації на сайті.

Розробка структури сайту

При просуванні майданчика потрібно не забувати, що велосипед вже давно і успішно був винайдений, тому достатньо скористатися напрацюваннями попередників, а не займатися самостійно створенням чогось нового. Для отримання семантичного ядра достатньо переглянути найактуальніші запити конкурентів із вашого сегменту. Наприклад, планується заробляти продаж смартфонів. Першою дією стане запит купити смартфон у пошуковій системі та вивчення отриманої видачі. 2-3 перших сайту, запропонованих Google, і будуть тими самими конкурентами, з якими доведеться змагатися надалі.

Не треба соромитися вивчати те, що добре працює. Для власного сайту будуть взяті лише конкретні аспекти, а про повне копіювання мови ніколи не йшлося. Обов’язковим інтересом стане структура ресурсу, яка зазвичай виглядає так: Головна сторінка>Категорії>Товари.

Деякі нюанси, наприклад, підкатегорії, можуть як з’являтися, так і бути відсутніми, але в цілому подібна структура є оптимальною для роботи з сайтом, тому її слід успадкувати для свого ресурсу. Фактично у процесі створення окремих категорій розробник займається підготовкою основи майбутнього семантичного ядра. Переносимо структуру обраного конкурента та створюємо на своєму сайті ті ж категорії товарів – це наша ключова мета на етапі розробки структури, тут немає нічого складного.

Збираємо інформацію

Далі починається цікавіша робота. Необхідно отримати конкретні відомості про проект, який врешті-решт стане нашим сайтом, для чого знадобиться:

  • аналітикою ринку;
  • розвідданими по конкурентам;
  • ключовими словами для категорії товарів.

Кожен пункт має особливе значення, тому їм варто приділити більше уваги. Поняття цільової сторінки вказує на розділ сайту, який відвідує користувач під час переходу на конкретний запит. Чим більше подібних «дверей» у сайту, тим більшою буде можливість привернути увагу реальних покупців. Для створення цих цільових сторінок нам і потрібно підібрати ключові слова, що можна робити різними способами. Першим є підготовка семантичного ядра за допомогою майстра, який працює з ключами вже багато років і здатний впоратися з завданнями будь-якої складності.

Іншим рішенням буде розробка ядра самотужки. Також є можливість використовувати різні види програмного забезпечення, включаючи Key Collector, які самостійно збирають семантичну частину сайту, але найкращі серед них зазвичай платні. Якщо ж розробник має необхідні знання у сфері контекстних оголошень, йому буде доступний і Google Adwords, який дозволяє збирати запити відповідно до цільової сторінки. Для цього чудово підійде Планувальник ключових слів.

Багато сучасних бізнесменів вважають, що розпочинати новий проект краще у тій ніші, яка ще не має конкуренції, що дозволить збільшити шанси на успішний старт та забезпечить максимально широку аудиторію потенційних покупців. Це дійсно вартісне рішення, але, як і в будь-якого іншого, у нього є певні недоліки. Наприклад, не зовсім зрозуміло, як саме просувати товар, коли немає зрозумілих прикладів із обраного регіону. До того ж, якщо товар є унікальним, то на нього може просто не бути покупців, адже останні не обізнані про його існування. Тут ефективність СЕО може бути низькою, тому користувачеві більш правильно вибирати для себе банерні оголошення або звернутися до соціальних платформ, щоб спочатку популяризувати товар.

Найчастіше доводиться мати справу з конкурентами, але в цьому немає нічого поганого. Це навіть добре, тому що змушує компанію постійно розвиватися, щоб залишатися актуальною та залучати додаткову аудиторію. У цій ситуації важливо створити умови, за яких покупець при виборі між кількома сайтами зупинить погляд саме на вашому. Для цього нам потрібен майданчик, який:

  • відповідає всім вимогам СЕО;
  • отримала правильну структуру;
  • має інформацію щодо кожного ключового запиту.

Контент для сайту

Yandex site Google

Тепер настав час торкнутися дуже важливого аспекту роботи. Йдеться про наповнення сайту, яке ще називають контентом. Дана категорія інформації дуже велика і під неї підпадає практично все, що може бути цікаво для користувачів сайту, вона розташована на його сторінках. Зазвичай контент представлений статтями, тобто текстом, а також графічними матеріалами, звуки або відеоролики все частіше стають невід’ємними елементами сторінки.

Контент при правильному підході до його розміщення та редагування дозволить зробити комерційний сайт максимально привабливим для його користувачів, а також допоможе у просуванні, якщо є унікальним та відповідає тематиці. Як це працює? Насамперед, від унікальності контенту багато в чому залежить ранжир сторінок, адже пошукачам сьогодні вдається відрізнити навіть те, чи є матеріал справді корисним для користувача. Якщо це не так, то ресурс навряд чи займе перші рядки в списку видачі. Також цікавий матеріал стане популярним серед користувачів. Поширення посилань на ресурс дозволить безкоштовно розширити його аудиторію, що важливо. Ще одним моментом є те, що матеріал на сторінці здатний генерувати все те, що потрібно власнику майданчика, починаючи від відвідування та завершуючи конверсією.

Отже, давайте сформулюємо кілька важливих правил, які завжди повинні дотримуватися. Написання контенту має призводити до появи унікальної інформації, яка не втрачатиме своєї корисності. Кожна категорія ресурсу під час роботи з його оптимізації повинна мати:

  • оптимізованим тестом, написаним людською мовою;
  • оглядами або відеорекомендаціями, які відповідають цьому розділу;
  • зображеннями, таблицями та списками на тему;
  • текстовими оглядами товарів та рекомендаціями для покупців.

Тут немає нічого складного, але для кращого розуміння варто розглянути кожен пункт.

Написання тексту

Процес створення статті можна взяти на себе або замовити у спеціалістів. Вартість роботи останніх відрізнятиметься залежно від тематики тексту, а також складності та термінів завершення робіт. Зазвичай вона варіюється в межах 1-5 доларів за кілознак. Для невеликого сайту з обмеженим бюджетом, який створюється силами однієї людини, такі витрати, особливо на старті, коли потрібні сотні і навіть тисячі статей, можуть бути непідйомними. У разі завжди можна спробувати впоратися з роботою самостійно. Насправді це не так складно, як здається. Матеріалу про те, як правильно писати унікальні тексти, достатньо, і якщо людина має грамотну письмову мову, то проблем не буде.

Підготовка відеооглядів

Подібне завдання слід вирішувати за тим самим алгоритмом, що й у першому випадку. Якщо немає часу, обладнання або банального бажання знімати відео самостійно, його можна завжди замовити професіоналам. Вартість визначатиметься обсягом робіт, а також складністю тематики, тому навіть про середні ціни говорити складно. Багато хто вибирає варіант підготовки подібного ролика самостійно, що є здоровим рішенням. Під час створення огляду необов’язково перебувати у кадрі чи щось говорити. Досить красиво уявити товар, додати у відеоряд характеристики та переваги продукту, відгуки та інші корисні відомості.

Картинки для якісного контенту

Це правило важливо дотримуватися завжди. Мильне зображення часто створює негативне тло для ресурсу, навіть якщо останній відрізняється добре опрацьованими текстами. У результаті знижується конверсія, а проблемою стає стандартна картинка. Тому краще не використовувати фото взагалі, ніж використовувати розмиті чи розтягнуті зображення, які лише відлякують покупця. Завжди можна знайти вихідне зображення у великій роздільній здатності, яке може зберігатися у численних фотобанках. Ідеально буде створювати зображення шляхом фотографування продукту на білому тлі.

Оптимізуємо ресурс

Як було зазначено вище, кожен майданчик повинен відповідати певним вимогам, щоб його оптимізація

Search engine promotionпройшла із необхідною ефективністю. Більш детально вивчати дрібниці немає потреби в рамках цієї статті, адже вникнути у всі ці аспекти швидко навряд чи вдасться. Якщо це потреба, то кращого результату дозволить досягти окрема стаття, у якій вивчені всі тонкощі процесу. Якщо ж роботи над сайтом здійснюються розробниками, то подібні аспекти вже їхній біль голови, а замовнику достатньо лише знати ключові моменти.

Ціни на оптимізацію зазвичай не перевищують 500 доларів для середніх сайтів, а невеликі проекти можуть відбутися 100-150 доларовим бюджетом на такі роботи. Якщо ж вирішено провести роботи власними силами, то перед цим варто вивчити посібник з оптимізації, де такі моменти дуже детально розглядаються.

Зовнішні чинники

Припустимо, що перед нами вже є сайт, який був структурований та оптимізований, а також заповнений цікавими статтями та товарами. Але де ж відвідувачі, від яких не має бути відбою? Якщо подібні роботи були виконані на сайті, життєвий цикл якого більше кількох років, то позитивна динаміка повинна наступити дуже швидко. Вже в перші місяці з моменту оптимізації має відчутно збільшитись трафік, а слідом за ним підтягнутися і замовлення. Але слід пам’ятати, що приріст останніх залежить від того, чи дотримано всіх рекомендацій, перерахованих вище.

Коли перед нами свіжий сайт, що тільки недавно з’явився в мережі, то про його появу знають лише кілька людей, які працюють у компанії або випадково знайшли під час серфінгу. Потрібно дати йому часу для того, щоб стати популярним серед покупців, а також пройти перевірку пошуковими ботами. Сайт найкраще додати до кількох пошукових систем, а також підтримати його завдяки групам на соціальних платформах, що також спрацює на користь ресурсу.

Аналітика сайту

Цей аспект є обов’язковим у тому випадку, якщо компанія справді націлена на досягнення реальних результатів. Інструменти, що дозволяють аналізувати поведінку користувачів, дуже різноманітні та дозволяють зрозуміти, як часто користувачі заходять на конкретну сторінку або скільки всього лідів отримує сайт за окремий період. Аналітика забезпечує власника ресурсу цінною інформацією, роблячи це майже безкоштовно. Останній може навіть уточнити кількість відмов, щоб у подальшому змінити неприємну ситуацію на свою користь.

Слідкувати слід і за сторінками входу та пошуковими фразами, які використовуються відвідувачами для попадання на ресурс. З цією метою достатньо застосувати Метрику від Яндекса чи Analitycs від Google. Програми забезпечують користувача необхідними здібностями, наприклад, забезпечуючи стеження пошуковими позиціями за запитами, щоб у подальшому отримати досить точний прогноз продажів та оптимізувати найпопулярніші напрями.

Зовнішні посилання

Майже будь-який оптимізатор повинен добре розуміти, що сьогодні ефективність зовнішніх посилань далеко не та, що була раніше. Надалі, цілком імовірно, подібний аспект і взагалі перестане грати роль процесі оптимізації. Так, анкорні посилання, які мають фрагмент ключа, будуть не просто марними, а стануть причиною бана. На думку аналітиків, надалі більшість аспектів залежатиме від поведінкових факторів, а не куплених посилань на ресурс. Проте певні переваги подібний метод розкручування все ще дає, якщо використовувати його грамотно. Ось кілька порад, що дозволяють уникнути бана:

  • купувати посилання потрібно лише на ресурсах, тематика яких збігається із вашою;
  • розміщувати посилання слід лише у публікаціях, які несуть реальну користь, і навіть цікаві читача;
  • відвідувач, який виявив посилання, повинен вважати її частиною статті, а не банальним спамом.

У деяких ситуаціях досягти того, щоб стаття була цікавою, не вдається, хоча сам сайт і є популярним у публіки, що цікавиться. У разі слід скористатися сучасним рішенням. Воно полягає в тому, щоб помістити на сайті короткий огляд тематичної сторінки, доповнивши її посиланням на сторінку з повною статтею.

Якщо всі подібні рекомендації будуть дотримані, це дозволить досягти чудових результатів. Важливо лише забувати, що процес оптимізації перестав бути завершеним. Сайт повинен постійно отримувати нові сторінки, що дозволить нарощувати кількість зворотних посилань та закріпитись у топі. Для того щоб унеможливити небезпеку даремно виконаної роботи, варто спочатку замовити контекстну рекламу і подивитися, які результати вона дасть. Якщо продажі підуть, то можна сміливо братися за розкрутку в пошукових системах.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)