Home > Блог > Інтернет-маркетинг > Принципи самореклами у світі інтернет-маркетингу

Принципи самореклами у світі інтернет-маркетингу

Опубликовано 22.06.2022 Від

Самореклама на примере щенка

Запорука успішної роботи людини, яка заробляє в Інтернет, незалежно від її спеціалізації (дизайнер, копірайтер, програміст, ?перекладач тощо) полягає, насамперед, у саморекламі (або, як зараз модно говорити – самопросування). Кожному з нас батьки та вчителі часто твердили, що виставляти себе перед рештою – неправильно. Але без цього, як показує практика, досягти успіху у напрямі фрілансу практично нереально.

Рекомендуємо всім, хто заробляє (або планує заробляти) як фрілансер ознайомитися з 5 найбільш популярними способами самореклами.

1. Розробка  web-сайту та його підтримка

Найпростіший спосіб самореклами полягає у створенні власного сайту, на якому потенційні клієнти зможуть ознайомитися зі списком послуг, що надаються Вами. На такому сайті гості, що відвідають його, зможуть побачити відгуки та думки про Вас як про фрілансера Ваших клієнтів, які позитивно відгукуються про співпрацю з Вами. Використовуючи цей метод, Ви отримуєте довіру людей, які вважатимуть Вас професіоналом.

Зараз існує багато сайтів, які вже давно застаріли та навряд чи допоможуть Вам знайти хороших клієнтів. Не шкодуйте часу на роботу над власним сайтом, оновлюйте його, займайтеся його підтримкою та сео. По можливості, викладіть туди раніше виконані Вами роботи (якщо вдасться дати на них посилання – це буде чудово). І якщо Ви думаєте, що на Ваш сайт ніхто не заходитиме – то Ви помиляєтесь. Це дуже цінний інструмент, який допоможе Вам знайти додаткових клієнтів, одночасно показавши, чому варто з Вами співпрацювати.

2. Ведення власного блогу

Сайт вкрай рідко зазнає змін, для блогу процес змін є цілком природним. Ідеальний варіант – створення блогу відповідно до тематики, на якій Ви спеціалізуєтеся. Потенційні клієнти досить часто застосовують пошукові системи (той самий «Google»), щоб знайти людину, що спеціалізується на певній тематиці. А пошукова система допоможе їм відвідати ваш блог.

Постійно оновлюючи зміст свого блогу, (як мінімум 3-4 рази на місяць), а також спілкуючись на тему своєї спеціалізації допоможе просунути блог якнайдалі в системах пошуку. Висота рейтингу в системах пошуку прямопропорційно збільшує шанси на те, що Вас помітять та наймуть для роботи над будь-яким проектом. У жодному разі не відгукуйтесь погано в блозі про своїх клієнтів (навіть колишніх). До них можуть дійти Ваші слова, і мало Вам тоді не здасться – блог має бути зроблено професійно, а професіоналізм скарг не терпить.

3. Зробіть собі підпис у повідомленнях електронної пошти

Якщо Ви зараз читаєте ці рядки, значить, у Вас “за замовчуванням” є підключений до інтернету ноутбук або комп’ютер, і з ймовірністю 99,9% можна стверджувати, що поштова скринька також є. На сьогоднішній день всі (навіть безкоштовні) сервіси електронної пошти оснащені опцією створення підпису. Бажано, щоб у підписі було вказано Ваше ім’я та прізвище, а також посаду/спеціалізація. Відмінно буде, якщо ви розмістите посилання, пройшовши по якому можна буде ознайомитися з Вашими роботами. Цей підпис має бути присутнім у кожному надісланому повідомленні. Якщо на даний момент співпраця з Вами людині не цікава, через деякий час за допомогою підпису в пошті вона може Вас знайти і запропонувати співпрацю.

4. Використовуйте соціальні мережі та послуги

Сьогодні різноманітність загальнотематичних чи присвячених певному напрямку фрілансу соціальних сервісів досить велика. У соціальних мережах є можливість формування груп, присвячених певній тематиці (SEO, копірайту, ремонту, перекладу тощо). Пам’ятайте також про те, що форуми є тими самими соціальними мережами, за допомогою яких також можна шукати потенційних клієнтів.

При оформленні свого статусу чи підпису непогано буде вказати рід Вашої діяльності або повідомити певні новини. Сервіс Twitter, що має величезну популярність, відмінно підійде, щоб знайти замовників. Більше того, вони самі шукатимуть Вас через відповідні мікроблоги. Ну і не забувайте про спілкування з Вашими колегами з амплуа – обмінюйтесь з ними досвідом, консультуйтеся або співпрацюйте.

5. Візитні картки чи рекламні брошури

Незважаючи на розвиток комп’ютерних технологій та інтернету, всім фрілансерам потрібні візитки – як для солідності, так і для самореклами. Рекламні брошури або проспекти можна замінити за допомогою інтернет-сайтів, але тільки в тому випадку, якщо вони містять свіжу інформацію. Візитна картка має стати для Вас обов’язковим атрибутом під час зустрічей на заходах або конференціях. На візитній картці повинні бути зазначені наступні реквізити: ім’я, адреса, посада, адреса веб-сайту, а також спосіб підтримки зв’язку з Вами.

Звичайно, ми описали далеко не всі способи самореклами та самопросування як фрілансера. Можна, наприклад, згадати так званий «метод рекомендацій» (він же спосіб зв’язків і чуток), який також досить ефективний. Ми представили Вам лише п’ять найефективніших методів, що сприяють досягненню успіху. Все, що від Вас вимагається – просто їх використовувати та доводити до кінця будь-яку роботу, за яку беретеся.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)