Пошукові системи Bing та Yahoo змінили алгоритми ранжирування та поступово впроваджують їх для різних регіонів.
Про це повідомив напередодні ресурс Search Engine Roundtable з посиланням на численні повідомлення учасників форуму WebmasterWorld.
В результаті таких оновлень тепер у пошуковій видачі Bing та Yahoo пріоритетними стали відомі бренди, а ось позиції сайтів менш популярних компаній цієї галузі поступово знизилися. При цьому і оптимізатори, і вебмайстри помічають те, що сайти обходять у пошуковій видачі популярні бренди тільки в тому випадку, якщо в їх доменах є ключове слово запиту.
Баррі Шварц (Barry Schwartz), редактор Search Engine Roundtable також відзначив деяке зниження переходів на його ресурси з пошукових систем Yahoo і Bing за останні кілька днів.