Якщо ви вже створили і запустили власний сайт, а тепер перебуваєте на етапі його активної розкрутки, ножем по серцю стане несподіваний обвал трафіку, що спостерігається у двох найбільших пошукових системах, Яндексі та Гуглі. На жаль, від цього не застрахований ніхто і навіть великі компанії, які наймають досвідчених сео-фахівців. Головне – вчасно зрозуміти, де і яких саме помилок було допущено, а також оперативно усунути їх.
Некоректне відображення інформації
Якщо ви помітили, що трафік катастрофічно знизився, спочатку перевірте ще раз дані. Можливо, ви прогаяли частину статистичних показників за певний період часу або не врахували, що відвідували інтернет з мобільного? Таке явище легко виявити, а також запобігти подальшим рецидивам.
Введення нових правил (зміна алгоритмів)
Алгоритми, які використовують пошукові системи, змінюються із завидною регулярністю. Однак жодних повідомлень про це не надходить (в однойменному блозі висвітлюються лише найбільші та значні зміни). Тому всі власникам сайтів доводиться орієнтуватися «по ходу п’єси», підлаштовуючись під параметри видачі.
При падінні трафіку рекомендуємо:
проаналізувати статистику ключових слів;
порівняти дані із ситуацією у конкурентів та аналогічних ресурсів;
“підстебнути” пошукову розкрутку шляхом оновлення семантичного ядра;
оновити контекстну рекламу;
залучити нових відвідувачів, які переходять за посиланнями із соціальних мереж.
Потрапляння до чорного списку (НС)
Ці статистики виявилися вірними? Можливо, ви “порушили межу” – порушили правила, що дотримуються в пошуковій мережі, і ваш ресурс потрапив під фільтр (перевірити можна в Search Console).
Виводити сайт із-під фільтра можна і потрібно. Ось зразкова схема виконання:
встановлення причин занесення до НС (беремо із оповіщення);
робота над допущеними помилками (їх усунення);
надсилання запиту на повторну перевірку;
очікування позитивної відповіді.
Відсутня/недостатня маса посилань
Процес оптимізації сайту може забрати чимало сил, засобів та часу. Однак якщо випустити з уваги просування посилань, то на хорошу статистику сподіватися не варто. Пам’ятайте: розміщувати посилання доведеться постійно, не нехтуйте цим правилом. Шукати релевантні ресурси та проводити переговори з ними необхідно регулярно, нарощуючи масу посилань.
Складнощі з бек-ендом
Технічна складова також може стати причиною падіння трафіку. Перевірте – можливо, через один невдалий скрипт або повільне завантаження сторінок стався відкат назад? Фахівці також рекомендують провести детальну перевірку на наявність помилок. Як тільки ви усунете їх, позиції сайту почнуть зростати.
Низька якість контенту
У спробі заощадити на фінансових вкладеннях багато власників ресурсів не приділяють уваги створенню та відбору контенту. Переспам, найвищий відсоток води – не ваші союзники. Такі статті не користуються прихильністю у пошукових роботів. Радимо ретельно переглянути вміст сайту, за потреби перетворивши його. Такий прийом допоможе підвищити рейтинг.