Home > Блог > Інтернет-маркетинг > Оцінюємо якість сайтів з Google

Оцінюємо якість сайтів з Google

Опубликовано 22.06.2022 Від

Google

З введенням в експлуатацію новинки на ринку алгоритмів («Панда») цього року компанія Google стала приділяти більше часу якості сайтів. Добре виконаний сайт, на думку компанії, повинен містити статті, в яких користувачі можуть отримати дійсно корисну інформацію, якісний сайт повинен бути популярним у соціальному середовищі. Крім цього, на сайті не повинно бути копіпаста або недостатньо інформативного контенту. Коротше кажучи, створення сайту повинні займатися професіонали.

Персонал Google розробив спеціальний опитувальний лист, що включає рекомендації щодо покращення якості сайту. Перед тим як викладати новий контент, рекомендується відповісти на ці запитання. Немаловажним є і той факт, що пошукова система також намагається знайти відповіді на поставлені питання (іноді за допомогою асессорів, іноді – в автоматичному режимі). В результаті пошукова система отримує певну думку щодо якості контенту на сайті, що і впливає на позиції сайту при пошуку (у сукупності з іншими аспектами), а також є природною оптимізацією.

Нижче наведено список критеріїв, згідно з якими Google визначає та аналізує якість контенту:

• Чи вважаєте Ви, що інформація, що міститься в цій статті, є правдивою?

• Хто автор цієї статті – людина, яка є фахівцем з цієї теми, чи наведені просто загальні відомості?

• Чи помічали Ви на сайті контент, що повторюється або зустрічається десь ще, або містять багато слів статті, що мають однакову тематику і мінімальну різноманітність «ключів»?

• Чи реально для Вас викласти на сайт реквізити Вашої кредитної картки, не докладаючи особливих зусиль?

• Чи є у статті орфографічні, пунктуаційні, фактологічні чи стилістичні помилки?

• Чи відповідає тема статті інтересам користувачів, чи має місце звичайна генерація контенту з метою отримання більш високого місця у пошуковій системі?

• Чи є у статті оригінальний контент або відомості, оригінальні дослідження, аналізи чи звіти?

• Яке значення сторінки, якщо порівняти з іншими сторінками, виданими під час пошуку?

• Чи достатньо уваги приділив автор, щоб забезпечити хорошу якість розміщеної інформації?

• Чи всі сторони питання розкрито у статті?

• Чи достатньо авторитетний сайт щодо викладеного контенту?

• Чи згенеровано статтю для її подальшого розміщення на інших сайтах, чи приділено їй достатньо уваги?

• Чи якісно виконано редагування матеріалу, чи матеріал не підготовлений чи не вичитаний?

• Якщо Ваше питання стосується здоров’я, чи схильні Ви довіряти інформації, викладеній на цьому сайті?

• Чи є для Вас авторитетною назва сайту при згадці?

• Чи всі питання розкрито у конкретній статті?

• Чи представлений у статті докладний аналіз, чи просто наведено цікаву, але аж ніяк не об’єктивну інформацію?

• Чи є у Вас бажання приєднати цю сторінку до закладок, порекомендувати її знайомим чи друзям, або кинути кому-небудь посилання?

• Чи є у статті реклама, суть якої відволікає від її змісту чи перетинається з основним змістом?

• Що б Ви сказали, якби побачили цю статтю у друкованому вигляді (книга, журнал, газета)?

• Чи є у статті досить цікавих деталей, чи вона є короткою та нецікавою?

• Чи достатньо уваги приділено деталям при створенні сторінки?

• Чи надійдуть скарги від користувачів під час відвідування цього сайту?

Підсумовуючи, слід сказати, що процес аналізу якості змісту та сайту як такого досить непростий. У цій статті наведено найважливіші критерії, що розділяють високоякісні та низькоякісні сайти. Чи всі необхідні критерії Ви взяли до уваги?

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)