Оновлення в Яндекс.Директі – запуск нової стратегії «Незалежне управління для різних типів майданчиків». Новий сервіс дає можливість окремо налаштовувати пошукову та контекстну рекламу на службах Яндекса та сайтах Рекламної мережі.
Новий спосіб керування дозволить більш точно настроювати рекламні кампанії. Тепер рекламодавці можуть визначати ціни за клік для тематичних майданчиків РСЯ, які не залежатимуть від цін на пошуку, як раніше. Більше того – тепер можна вимкнути трансляцію на пошукових майданчиках та розробляти рекламну кампанію виключно для тематичних ресурсів.
«Незалежне управління на різних типах майданчиків» дає рекламодавцям великі можливості медіапланування та точніші інструменти налаштування реклами в Яндекс.Директі.