Тепер на сервісах Новини, Пошта та Карти компанії Яндекс рекламодавці можуть пропонувати товари та послуги, виходячи з віку та статі своєї цільової аудиторії. Про впровадження нової методики для націлення медійної реклами офіційно повідомили представники Яндекса.
Нова технологія – Крипта – лежить в основі інновацій соціально-демографічного націлення. Яндекс-розробка створена на основі методу машинного навчання Матрікснет. Саме він будує формулу спеціального ранжирування Яндекса.
Крипта щодня обробляє інформацію практично про всю аудиторію Яндекса та групує їх залежно від дій користувачів на просторах мережі. Ця технологія аналізує безліч факторів, серед яких довжина пошукового запиту, наявність певних слів і т.д.
Яндекс визначає у півтора рази точніше, ніж навмання, стать своїх користувачів. Імовірність становить 74%. І вдвічі точніше випадкового визначення визначається віковий показник (наприклад, від 25 до 34 років). Точність визначення демографічних показників збільшується тоді, коли реклама поширюється меншу аудиторію. Наприклад, вищезазначені показники досягнуть цифр 85% та 52% відповідно при охопленні половини аудиторії.
Як зазначив директор з розвитку медійних продуктів Яндекса Лев Глейзер, такий поділ реклами за демографічними ознаками – лише перший крок реформ. Крипта незабаром зможе розрізняти, наприклад, власників котів та власників собак, пішоходів та водіїв. Тобто – аналізуючи поведінку користувачів в інтернеті, можна відрізняти їх за ознаками професії, хобі та інших специфічних характеристик.