Home > Блог > Без категорії > Як зробити семантичне ядро сайту самостійно?

Як зробити семантичне ядро сайту самостійно?

Опубликовано 22.06.2022 Від

Semanticheskoe yadro

Процес створення семантичного ядра продовжує залишатися одним із найскладніших завдань, з якими сьогодні стикається людина. До складу подібного ядра входить перелік ключових слів, які формуються за цільовими сторінками майданчика. Подібні роботи здебільшого проводяться фахівцями з великим досвідом, але за бажання підготувати семантику можна і самотужки.

Дана публікація присвячена тому, як створити правильну структуру сайту та підготувати для нього ядро. Всі тонкощі та найпоширеніші помилки будуть окремо відзначені під час оповіді. Кожен зазначений пункт буде важливим для загального розуміння особливостей процесу.

Підготовка семантичного ядра

Ціль, яку ми переслідуємо на самому початку, полягає в тому, щоб збільшити кількість пошукових фраз, які може використовувати потенційний клієнт. Друга, але не менш важлива мета, полягає в дробленні ніш та категорій на дрібніші розділи. Це дозволить отримати правильну структуру ресурсу, коли кожна категорія має в своєму розпорядженні строго певний обсяг інформації, необхідної користувачеві і систематизованої за ознакою релевантності.

Наприклад, можна скористатися магазином одягу, в якому потрібно переробити категорію футболок. Буквально кожен товар може бути представлений декількома способами. З чого треба розпочати? Отримати пошту на Gmail, що дозволить користуватися Adwords, а також впоратися з інсталяцією Excel, навички роботи яких також знадобляться. Більшість робіт дозволить виконати Adwords, тому без реєстрації в ньому не обійтися. Сам сервіс є безкоштовним, що особливо приємно з огляду на високі витрати, необхідні для правильного просування. Далі необхідно знайти в інструментах планувальник ключових ключів і перейти до безпосереднього пошуку нових фраз. Для цього запропонують вибрати категорію, яку планується розширювати. У нашому прикладі це будуть футболки для дорослих. У результаті отримуємо цілий пул ключових фраз за типом: футболки білі, футболки чоловічі, футболки бавовняні і таке інше.

Також у процесі потрібно буде визначитися з регіоном, в якому ми збиратимемо ядро. Тут додаткових пояснень не потрібно. Важливо працювати з тими регіонами, де ви зараз представлені. На випередження працювати немає сенсу. Залишається лише натиснути відповідну кнопку та отримати масу варіантів. Отримані ключові фрази потрібно вивантажити окремий документ, наприклад, в Excel. Нас цікавлять такі колонки, як частотність, а також назва ключових слів. Підсумком стане отримання структурованої таблиці, де відзначені все популярні фрази на тему. З цим списком ми маємо працювати в подальшому. Сортування відбуватиметься за частотністю. Нерідко в таблицю потрапляють і запити, які нас особливо цікавлять. Щоб позбутися їх, необхідно скористатися фільтрами або ручним методом чищення. Останній варіант краще, тому що дозволяє виключити всі невідповідні фрази, хоч і часу робота забере більше. Але даним етапом не варто нехтувати, тому що від нього залежить багато важливих аспектів.

Фрази, що залишилися, необхідно ще раз обробити за допомогою підбору ключовиків, але цього разу ми додатково використовуватимемо одну важливу фішку. Опції, що залишилися після чищення, додаємо в поле пошуку та підбору слів, але цього разу вибираємо пункт «Варіанти слів». Отримані слова потрібно перенести в окремий документ, вибираючи ті ж стовпці. Сортування знову виконуємо від найчастішого до найменш частотного.

Semantic

У багатьох могло виникнути питання, навіщо повторно вивантажувати запити? За допомогою подібної операції вдається в рази розширити перелік запитів, що буде корисним для нашого розділу футболок. Цей інструмент забезпечує користувача додатковими фразами, у яких слова, пов’язані за змістом, будуть доповненням для ключових слів, отриманих у першій таблиці. Тепер можна переходити до розбивки масиву слів отримання груп. Наше завдання полягає в тому, щоб розділити ключі на категорії, включаючи статеву приналежність, матеріал та інші визначальні значення. У результаті має вийти кілька груп, включаючи жіночі чи чоловічі, молодіжні, для середнього віку, людей старшої вікової групи. Також розділити запити слід за матеріалом, брендом, стилем та іншими характеристиками.

За бажанням кількість категорій можна збільшити до 30, створюючи ще більше запитів. Це нескладно, а для деяких може бути досить цікаво. Тепер ми отримали запити, які будемо використовувати під час роботи із запитами. Для початку створюємо title та description. Тут нам важливо використовувати ключові слова по максимуму, але в той же час зберігаючи логіку всього вищесказаного, щоб пропозиції залишалися осмисленими. Завершивши розширення та отримавши кілька груп фраз, можна починати створювати підкатегорії, заповнюючи їх відповідною продукцією. Далі нашим завданням буде робота над текстовим контентом, важливим елементом якого є мета-теги. Кожна категорія повинна містити лише ту продукцію, яка відповідає їй, і це дуже важливо. Внаслідок категорії товарів будуть максимально розширені, а користувачам стане простіше орієнтуватися на сайті.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)