Абсолютно бездоганних речей не буває. Але що заважає наблизитись до досконалості шляхом модернізації вашого ресурсу? Підсумком стане сприятливе відношення пошукових роботів і прекрасне ранжування, а це погодьтеся чимало.
Існує 14 ключових моментів оптимізації. Ми розглянемо докладно кожен із них.
1.Доступні для розуміння URL
Кодові написи до кожної сторінки мають бути короткими, простими для людського розуміння. Важливо, щоб вони містили один із ключових слів. Подивіться, які саме слова підсвічуються жирним під час пошуку та обов’язково вставте їх у шифр.
2. Правильне прописування великих рядків
Від того, наскільки вдало сформульований Title, залежить подальше ранжування. Першим рекомендують ставити головне слово. Приклад цього маса – як в англо-, так і в російськомовних версіях.
3. Вміле оперування засобами мультимедіа
Текстове супроводження завжди актуальне. Однак інтерес до нього з боку користувачів підвищується, якщо його розбавити відеонарізкою, наочними ілюстраціями, схемами або кумедними картинками. Такий прийом сприяє:
Графіка та відео допомагають привернути увагу потенційних клієнтів, а отже – позитивно позначитися на розкручуванні ресурсу. Використовуйте їх при оформленні посадкових сторінок, підбираючи тематику та спрямованість.
4. Застосування вихідних посилань
Такі моменти враховуються найбільшими пошуковими системами. Варто лише згадати сторонній ресурс, який має великий авторитет, і позиції вашого сайту зростуть. Головне – старанно підбирати тематику.
5. Правильність наповнення
Як зрозуміти, наскільки правильно заповнена сторінка та які критерії оцінки? Текст може бути будь-яким за обсягом, головне – органічно вставити у першу сотню слів ключові слова. Тоді автоматичний пошук спрацьовує швидше.
6. Проставлення тегів
Сьогодні існує безліч способів розміщення тегів. Не забувайте, що перший повинен зустрічатися в заголовку H1. Перевірка здійснюється за сторінковим кодом. Перші тексти можна оформити вручну. У разі великих масивів інформації за допомогою спеціального програмного забезпечення процес можна автоматизувати.
7. Адаптація зображень
Чи думали ви над тим, які саме картинки стоять на ваших сторінках? Чи проводили глибокий аналіз графічного вмісту ресурсу? Якщо ні, пропонуємо негайно зайнятися його оптимізацією, оскільки це:
8. Використання модифікуючих слів
Професіонали виділяють низку слів, які будуть доречні завжди (огляд, рейтинг тощо). Це сприяє розширенню цільової аудиторії, залучає нових покупців/замовників, допомагає зробити вдалий вибір з асортименту. Особливий плюс – розширення суміжних ключових слів.
9. Скорочення періоду завантаження до мінімуму
Коли користувач переходить за посиланням на сайт або вибрану сторінку, він хоче отримати моментальний доступ до розміщеної інформації. Якщо натомість людина змушена спостерігати за процесом «черепашого» завантаження, вона розгорнеться і залишить ресурс. Щоб уникнути цього, рекомендуємо:
Оптимальний час, за відгуками провідних спеціалістів СЕО, лежить в межах 3-4 секунд.
10. Створення комфортних умов для візитерів
Контент, що розміщується, повинен бути, як мінімум, доступним для розуміння і зручним для читання. Тому вітаються:
Пам’ятайте, що одні люди читають по-старому, зліва направо, кожен рядок, а інші швидко переглядають сторінки по діагоналі, вихоплюючи поглядом тільки найважливіше. На вашому ресурсі має бути комфортно для всіх.
11. Розміщення спеціальних кнопок
Клавіші, при натисканні на які можна поділитись вибраним записом у своєму профілі (у соцмережі), збільшують потік відвідувачів, а також залучають нові категорії користувачів. Дані, зібрані зарубіжними компаніями з проведення опитувань, вражають – ваша популярність зросте у 6-7 разів. Деякі називають такий ефект “лавинним”.
12. Публікація лонгрідів
Longread, або об’ємний текст (понад 10-15 тисяч символів), допомагає підвищити ваші позиції у видачі Гугла порівняно з короткими нотатками. Використовуйте таку особливість собі на благо під час оптимізації сторінки. Це може бути стаття, що різнобічно і глибоко розкриває різні аспекти конкретної теми.
13. Зменшення кількості відмов
Професіонали наполегливо радять прибирати негатив про компанію. Почніть з найпростішого: знижуйте кількість відвідувачів, що залишили сайт відразу після заходу. Для цього потрібно з’ясувати причини, через які так відбувається. Вам допоможуть:
14. Застосування LSI
Додаткові ключові слова – це перелік слів-синонімів, на які орієнтується Google при обчисленні релевантності сторінки. Існує кілька програм, у яких можна швидко підібрати синоніми. Намагайтеся органічно розподілити їх по всьому об’єму тексту, чергуючи з основними ключовими фразами.
Процес оптимізації досить трудомісткий та непростий. Однак послідовно виконуючи описані зміни, ви зможете досягти вражаючих результатів та підвищити свої позиції у видачі.
(067) 525-99-99