Хороший СЕО-майстер, компетентний інтернет-маркетолог – що поєднує цих фахівців? Обидва невпинно працюють над питаннями покращення підшефного сайту. Запити користувача, як і алгоритми видачі, змінюються з кожним днем. Конкуренти теж не сплять, постійно генеруючи та впроваджуючи нові ідеї.
Стопор означає поразку – за час бездіяльності ви встигнете відстати від решти учасників перегонів за провідними позиціями з ТОП-видачі, а також втратити обсяг продажу. Ведіть постійне спостереження за конкурентами – такий крок допоможе швидко зреагувати на зміни, що вводяться, і вчасно перебудувати свій ресурс. Сліпе копіювання тут недоречне: те, що працює у сусіда, може виявитися неефективним у вас. Зате якщо своєчасно помітити чужу ідею, а потім переробити її, перетворити на себе – це призведе до успіху.
У лідерів завжди можна розжитись нестандартним вирішенням актуального питання або дієвим технічним прийомом. Беріть від конкурентів найкраще, модернізуйте та експериментуйте.
Проведення аналізу стратегії СЕО-просування складається із двох частин:
Для проведення результативної внутрішньої оптимізації будуть корисні плагіни браузерів. Вони здатні наочно продемонструвати:
Вихідний код, що відображається при натисканні клавіш <Ctrl+U>, також покаже потрібну інформацію. Проте вишукувати там окремі пункти доведеться вручну, що завжди зручно. Більш практичним варіантом вважають спеціальні розширення (типу Web Developer).
1. Відображення структури сторінок
Потрапивши сюди, одразу можна побачити склад: наявність/відсутність логічних блоків, кількість заголовків тощо. Тут все має бути просто та зрозуміло. Адже логіку, упорядкованість та здоровий глузд ніхто не скасовував. Ось основні рекомендації професіоналів щодо заголовків:
Рівні з H4 по H6 не відіграють значної ролі в просуванні, вони скоріш служать доповненням до основних структурних елементів. Тому повна відмова від них не завдасть вам серйозної шкоди.
Переходити від однієї крайності до іншої, обмежуючись лише загальним заголовком H1, також не рекомендують. Це обмежить ваші позиції у кінцевій видачі. Спробуйте вивчити дані конкурентного сайту, а потім порівняти зі своїми. Своєчасне виправлення непомітно просуне вас на крок уперед.
2. Позиції блоків у вихідному коді
Після аналізу логічної структури переходять до технічного боку питання. Відключивши CSS і JavaScript, ви побачите сторінку «очима» Гугла. Зверніть увагу на те, як відображаються топові сайти – там зустрічається безліч цікавих фішок. Вихідний код сторінки та фінішне відображення, доступне звичайним відвідувачам, далеко не завжди збігаються між собою.
Ефективним прийомом, на думку провідних фахівців, є переміщення значущого контенту нагору. Що дає? Нехитрий прийом, що втілюється в життя завдяки блочній верстці, веде до покращення ранжирування. У результаті отримуємо помітне зростання трафіку, збільшення продажів, зростання прибутку. Особливий плюс полягає в тому, що вам достатньо внести подібні зміни разово, що принесе економію часу та сил.
3. Застосування маркетингових хитрощів
Сьогодні хороше СЕО не обмежується одним просуванням у пошукових системах. Воно має на увазі комплексний підхід, що включає маркетингові дії. Дані конверсії визначають багато факторів, серед яких:
Вносячи корисні зміни, почніть з головного аналізу меню. Наскільки зручно ним користуватись відвідувачам сайту? Згадайте про перелінування окремих сторінок, доповнивши опис товару рекомендованими позиціями, тощо.
Пам’ятайте, що користувачі самі можуть допомогти зі складанням контенту та наповненням ресурсу корисною інформацією. Ваше завдання – збагнути, як саме це зробити та залучити зацікавлених осіб.
Не полінуйтеся витратити пару годин на пошук та аналіз лідируючих сайтів в інтернеті. Вам, напевно, вдасться знайти масу незвичайних, але дуже ефективних рішень, що призводять до збільшення зростання продажів. Не забувайте, що бездіяльність у СЕО-розкручуванні завжди вилазить боком: те, що не встигли сьогодні впровадити ви, завтра зроблять конкуренти, зачинивши двері перед вашим носом.
(067) 525-99-99