Home > Блог > Без категорії > Ефективне просування за мінімального бюджету в США

Ефективне просування за мінімального бюджету в США

Опубликовано 22.06.2022 Від

Profil Sajta

Процес підвищення популярності сайту потребує певних знань та достатньо часу, внаслідок чого досягнення поставленої мети буде забезпечено. Проте сьогодні виникає ще один важливий фактор, яким є бюджет, виділений для подібних робіт. Саме він часто не дозволяє завершити роботи швидше, досягаючи перших результатів уже за кілька місяців. До того ж ситуація посилюється, коли йдеться про США, де конкуренція досить висока.

Наприклад, використовується WebDev ресурс, тематика якого сьогодні особливо актуальна. Завдання були сформульовані максимально точно, тому для зручності було вирішено поділити їх на два етапи. На першій стадії необхідно було забезпечити рекомендаціями власника, які допоможуть останньому наповнити проект контентом. В обсяг робіт входили такі аспекти, як пошук доменного імені та cms, а також структуризацію ресурсу, включаючи перелінкування. Також фахівці мали попрацювати над семантикою для публікації великої кількості нових сторінок.

На другій стадії робіт передбачалося провести певні технічні роботи, які б гарантувати коректність функціонування сайту в процесі подальшого просування. Для останнього, як завжди, застосовувалися лише безпечні методи.

Основна робота

Почали з найпростішого. Було проведено аналіз, під час якого знайдено основних конкурентів над ринком, які показують позитивну динаміку приросту останніми місяцями. Після цього були складені посилання профілі і детально вивчений контент, включаючи перелінкування та особливості функціоналу сайтів. Далі власник сайту отримав детальну консультацію щодо того, який домен краще використовувати та у якій зоні його реєструвати.

Коли початкові роботи залишилися позаду, було вирішено переходити на роботу над новим планом контенту. У процесі було вирішено скористатися найбільш трафікогенеруючі теми, після чого складено перелік статей для кожної теми з урахуванням їх актуальності та здатності збільшення користувачів. Для кожної окремої тематики підготовлено окреме ядро.

Надалі роботи були спрямовані на те, щоб створити завдання для підготовки мета-теги. Останні складено з урахуванням результатів семантики. Тільки після цього було вирішено перейти на роботу над технічним аудитом. У ході аудиту вдалося виявити та позбавити ресурс таких проблем:

  • повтори домену та сторінок;
  • перевірка файлу robots;
  • усунення технічних помилок;
  • визначення поточної швидкості завантаження.

Найважливішим моментом був облік особливостей того, як відбувається збільшення маси посилань на території США. Бюджет, встановлений замовником, був мінімальним для регіону. Тому за місяць було підготовлено лише 2 посилання. Тепер слід перейти до детальнішого розгляду того, який результат дали проведені підготовчі роботи.

Як було зазначено вище, фахівцями було відібрано кілька майданчиків, які слід вважати основними конкурентами. Всі вони займають топові позиції з семантики, яка цікавить нас у процесі роботи над цим проектом. До того ж кожен із них отримує великий пошуковий трафік. Відібрані компанії надали найкращий досвід, оскільки всі вони вже давно знаходяться на ринку. В результаті вдалося скласти певне бачення того, як відбуватиметься робота над:

  • дизайном;
  • структурою;
  • перелінкування;
  • місцями розміщення публікацій;
  • оформленням хедера та іншими моментами.

Analez Sajta

Додатково слід зазначити, що було проведено певні роботи з аналізу оформлення статей, підготовлених конкурентами, включаючи структурованість матеріалу, і навіть присутність графічних елементів. Оскільки поведінкові показники аудиторії конкурентів були високими, отримані відомості були використані з мінімальними доповненнями.

Важливим моментом було те, щоб підібрати відповідні теми для блогу. Це дозволило в результаті значно підвищити показники ефективності просування ресурсу, оскільки фахівці відібрали такі статті, які змогли згенерувати максимальний миттєвий трафік. Оскільки бюджет був суворо обмежений, то перевагу віддали так званому методу Хмарочос, коли актуальні теми використовуються як основа, але в подальшому вони розширюються, отримуючи необхідний обсяг і якість. Цей підхід повністю виправдав себе надалі.

Фахівці-лінкбілдери повинні були впоратися з досить непростим завданням – підібрати ті майданчики, які відрізнялися б високою якістю, але пропонували ціну нижчу за середні показники. Звичайно, таких донорів виявилося небагато. Але фахівці відразу помітили, що використання 4 дешевих посилань замість двох не дозволило б досягти бажаних результатів. З цієї причини було вирішено забезпечити близько 20 крауд-посилань у наступні 30 днів. Тут слід відзначити дуже важливий момент. Для створення контенту під крауд ​​використовувалася допомога спеціаліста, знайомого з Java, тому майданчики були підібрані відповідного змісту. Посилання dofollow були розміщені на головному та в основних розділах. Крауд-посилання були використані для прокачування останніх. Крім них писалися статті, які були популярними серед користувачів інших сайтів.

Завершуючи цей етап, було проведено такі работи:

  • організована внутрішня перелінковка;
  • підготовлено технічне завдання для створення нових розділів;
  • публікація текстів для лендінгів.

Висновки

У процесі проведення робіт ключовим було досягти показників вище за середній з урахуванням бюджету, який можна назвати мінімальним для даного регіону та тематики. В результаті можна виділити кілька пунктів, що призвели до бажаного ефекту:

  • правильний вибір домену;
  • пошук відповідної системи управління, а також вказівку оптимальних плагінів;
  • розробка контент-плану;
  • проведення кластеризації семантичного ядра;
  • постійно додавання нових сторінок;
  • налаштування перелінкування.

Як для США, встановлений бюджет став справжнім викликом, тому фахівцям потрібно підшукати більш підходящі варіанти, щоб правильно розподілити готівкові ресурси. Важливою перевагою була підготовлена ​​взаємодія із клієнтами. Наявність угруповань у соціальних мережах дозволило генерувати більше відвідувачів, які відрізняються живим інтересом до цієї тематики. Надалі очікується серйозний приріст аудиторії, тому інформація про кейс оновлюватиметься.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)