Home > Блог > Інтернет-маркетинг > Інтернет-реклама популярніша, ніж друкована – дослідження eMarketer

Інтернет-реклама популярніша, ніж друкована – дослідження eMarketer

Опубликовано 22.06.2022 Від

Реклама в інтернеті поступово відвойовує позицію реклами на традиційних джерелах. Вперше в історії США бюджети, які планують витратити маркетологи на рекламу в інтернеті, перевищили бюджети друкованої реклами в журналах та газетах. Такі результати представило суспільству дослідження видання eMarketer.
Так, згідно з результатами eMarketer, на інтернет-рекламу цього року планується витратити близько $39.5 млрд (на 23.3% більше, ніж у 2011). Витрати на друковану рекламу коливатимуться в діапазоні близько $33.8 млрд, – прогнозує eMarketer.
Прибуток від реклами в мережі також стрімко зростатиме протягом наступних п’яти років. До закінчення цього періоду загальний передбачуваний обсяг ринку буде оцінено у $62 млрд.
А ось прогноз розвитку друкованої реклами досить песимістичний: обсяг ринку надалі знижуватиметься, до 2016 року досягнувши близько $32.3 млрд, що на 10% менше, ніж витрати на друковану рекламу у 2011 році.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)