Проводячи оптимізацію сайту згідно з пошуковими системами, звертайте увагу насамперед на контент, що знаходиться на сторінках сайту. Якщо ви будете використовувати правильний підхід, то будь-яка стаття повинна бути набором ключів, які виконують функцію «провідника» між вашим сайтом та пошуковими системами. Унікальність текстів на сайті сприяє кращому рейтингу Вашого ресурсу в результатах пошуку. Унікальність контенту високо цінується як системами пошуку, і користувачами. Контент визначає положення сайту в серпі за низькочастотними та певними середньочастотними запитами. Від контенту залежить, скільки передплатників буде на Вашому фіді, а також цитування сайту та його матеріалів, і це не рахуючи інших численних переваг.
Але іноді з пошуками ідей написання статей для сайту виникають труднощі. Нижче Ви зможете ознайомитись з ідеями, які неодмінно допоможуть підтримати тонус Вашого ресурсу та збільшити його популярність серед користувачів та систем пошуку. Попереджаємо відразу: цей список не є повним, можна його доповнити на власний розсуд.
Джерела контенту для сайту
1. Написання документації
Якщо в якійсь галузі Ви є спеціалістом і може скласти докладну документацію, цим варто скористатися для залучення на сайт аудиторії. Така документація може служити у вигляді відповідей на найчастіші запитання, а також у вигляді посібника з експлуатації. Більше того, вона може бути детальним описом пристроїв. Уявіть, що Ваш сайт присвячений велосипедам. У цьому випадку рекомендується писати про те, як правильно міняти камеру, чистити ланцюг тощо. У тому випадку, якщо сайт присвячений питанням фотографії та фототехніки, розмістіть інформацію про властивості та характеристики певної моделі, опублікуйте порівняльну характеристику моделей, інструкції користування тощо. Якщо людина, яка захоплюється якоюсь тематикою, зайде на такий сайт і почерпне для себе щось корисне, вона обов’язково зазирне сюди ще раз, а може й кине заслання своїм знайомим чи друзям.
2. Публікація новин
Якщо Ви хочете, щоб інтерес користувачів до Вашого сайту тільки підвищувався, займайтеся систематично публікацією та моніторингом новин відповідно до тематики сайту. Якщо ви тільки замовили розробку корпоративного сайту і не знаєте, що туди викладати, рекомендуємо розміщувати викласти матеріал про події, що відбулися на фірмі, плани і досягнуті цілі, прес-релізи про вихід нової продукції.
У певний момент такі новини будуть Вам гарну службу. Так, будь-які новини з часом старіють, але це не головне. Пошукові системи обладнані також опцією пошуку за блогами та новинами. Завдяки цьому Ви маєте шанс залучити ще більше користувачів для Вашого сайту за допомогою контенту новин.
3. Законний копіпаст
Якщо Ви знайшли інший сайт, матеріал якого відповідає тематиці Вашого сайту, Ви маєте повне право викласти його, але! Для початку перевірте, що автор статей або новин не заперечує такого кроку з Вашого боку, а також обов’язково посилайтеся на оригінальне джерело інформації. Так Ви уб’єте одразу двох зайців: забезпечте користувача цікавим матеріалом, а також дасте йому посилання, за яким він зможе знайти ще щось із цього питання за необхідності.
4. Імпорт контенту
У «буржуйнеті» (він же зарубіжний інтернет) розміщено величезну кількість інформації з різних тем. Далеко не весь такий матеріал є в російськомовному інтернеті.
Ви маєте унікальну можливість стати або перекладачем, або особою, що представляє цей контент. Імпорт контенту дуже цінується серед оптимізаторів, адже це один із найефективніших способів отримати унікальний контент.
5. Моніторинг відповідей на mail.ru, google чи yahoo
Відповіді систем google, mail.ru чи yandex також можна віднести до категорій ідей для створення контенту сайту. Копірайт інформації, що міститься на соціальних сервісах, практично завжди актуальний і приваблює додаткову аудиторію на сайт.
6. Рерайт статей
Рерайт (переписування іншими словами) вже готових статей можна віднести до способів отримання інформації для сайту. Цей процес полягає у зміні форми тексту без зміни його основного змісту. Можна також вставити в змінений текст деякі ключові слова або фрази, за допомогою яких пошукові системи шукатимуть Ваш сайт. Виконуючи рерайт, необхідно також подумати про етику та законність Ваших дій. Найпростіший спосіб не переступити дозволені межі – дати посилання на оригінальне джерело матеріалу.
7. Блоггінг
Це також один із широкого списку методів отримання контенту. Блоггінг прийнято вважати написання та публікацію матеріалів щодо того, які події відбуваються у Вашій компанії або в особистому житті. Враховуючи те, що оптимізатори досить добре обізнані з цією можливістю, багато пошукових систем були змушені включати додаткові опції пошуку по блогах.
Хто володіє інформацією, той має світ. Слідкуйте за всім, що відбувається у світі щодо Вашої тематики – тільки так Ви зможете надати користувачам сайту цікавий, корисний, а головне – якісний матеріал. Щоб не відставати від життя і постійно мати свіжу інформацію, потрібно відвідувати тематичні форуми, інші сайти та соціальні спільноти, де можуть обговорюватися або розглядатися цікаві та корисні для Вас теми. Ви повинні постійно знаходитися в потрібний час у потрібному місці – це запорука успіху та популярності підшефного Вам сайту, причому не користуючись послугами рекламних компаній.
Цей спосіб можна назвати найпростішим. Справді, чого простіше? Потрібна інформація – шукай її! Робити це можна як в онлайн, так і в онлайнових джерелах. Можна просто зробити хорошу добірку матеріалу, можна домовитися про інтерв’ю з будь-якою з шанованих у певній сфері людиною, а можна просто скористатися газетами та журналами, відвідати кілька конференцій. У будь-якому випадку, при старанному та працелюбному відношенні будь-який з методів, зазначених у цьому пункті, може дати хороший результат.
Підсумовуючи короткий підсумок того, про що написано в даній статті, можна стверджувати, що ідей для отримання контенту сайту існує стільки, скільки у Вас є фантазії та винахідливості. Але кожен із методів має свої особливості, а тому не завжди доречний. Насамперед метод підбору контенту для сайту залежить від спрямованості та спеціалізації сайту. Звичайно, найпростіше наповнювати сайт за допомогою коментарів та відгуків користувачів, але це більше підійде для соціальних мереж. Якщо у Вас є власний підхід, який, найголовніше, дає результат – це говорить про те, що версія щодо необмеженої кількості способів має місце.
(067) 525-99-99