Найбільший знижковий сервіс Groupon зараз завершує переговори з приводу покупки розробника мобільних програм Clever Sense. Про це напередодні повідомив галузевий ресурс TechCrunch.
Clever Sense заробив гарний авторитет завдяки розробці популярного iPhone-додатка Alfred, який допомагає орієнтуватися користувачеві у виборі найближчих ресторанів, кафе з урахуванням місцезнаходження користувача, а також виходячи з кількості відвідувань власником мобільного апарату того чи іншого закладу.
За словами експертів TechCrunch, стартап Clever Sense, що виник у 2008 році, вже встиг залучити 1,5 мільйона інвестицій на сьогоднішній день. Сервіс дуже популярний у середовищі користувача: сьогодні він налічує понад тисячу щоденних оглядів на iTunes.
Аналітики галузі розцінюють таку угоду Groupon як перспективний хід у бізнес-розвитку. Додаток допоможе знижковому сервісу рекомендувати користувачам нові заклади та паралельно пропонуватиме купони на їх відвідування. А технологія Clever Sense, у свою чергу, надасть рекомендації не тільки на основі фільтра за схожими користувачами, а й створить особистий унікальний профіль для кожного власника мобільного апарату.