Google представив нову пошукову методику, яка використовує технологію комп’ютерного зору. Тепер замість текстового запиту – назви файлу, використовується аналіз змісту картинки або знімка.
За словами розробників, завантажуючи зображення у пошук Search by Image, алгоритм аналізує вміст картинки та розбиває її на дрібні частинки – «характеристики». Такі характеристики і впливають на специфічний та індивідуальний характер зображення – колір, точку, форму та текстуру. Ця технологія дозволяє комп’ютеру проаналізувати особливості зображення та сформувати потрібний пошуковий запит.
Параметри знімка надходять на сервери, які проводять в базі індексу порівняння картинок з мільярдами інших таких же об’єктів у пошуках найоптимальнішого збігу. Коли система визначить найкращу пару для зображення, вона видасть користувачеві ці знімки як релевантну відповідь.
Найоптимальніші результати пошуку вийдуть, якщо користувач запитуватиме унікальні геометричні малюнки. Найкраще система видає знімки пам’яток, наприклад, Ейфелевої вежі. А ось картинки з абстрактнішими параметрами, наприклад фото тварин, потрапляють у результати запиту менш точно. Але тут розробники пропонують користувачам оптимізувати роботу нової методики – давши системі «підказку»: це може бути пара допоміжних слів для опису картинки в рядку пошуку.