Рекламна кампанія браузера Chrome стала скандальним початком нового року для інтернет-гіганта Google. Як виявилося, особливістю кампанії стало те, що пости, чиїм спонсором був Google, несли з собою нерелевантні відео- та текстові посилання на сторінку завантаження програми, які не були закриті тегами nofollow і noindex, що суперечить корпоративним правилам Google. Про це стало відомо з повідомлення блогера Денні Саллівана (Danny Sullivan).
Зауважимо те, що якість самих постів також була вкрай низька, через що блогер повідомив про друге порушення правил для веб-майстрів, а саме про створення та розповсюдження неякісного контенту.
Щоб роз’яснити ситуацію, Салліван звернувся до Google і рекламних агентств, відповідальних за проведення рекламної акції. У відповідь на запит блогера представники Google відповіли таке:
«Google ніколи не давав угоди на будь-що, що виходить за рамки он-лайн реклами. Ми постійно уникали платних посилань, включаючи оплату блогерам за просування наших продуктів, тому що цей вид просування не прозорий і не є кращим інтересом користувачів. Зараз ми шукаємо спосіб, який гарантує, що подібне ніколи більше не повториться».
А ось як агентство Essence Digital прокоментувало ситуацію: «Ми хочемо неоднозначно заявити: Google ніколи не давав схвалення на кампанію з написання платних постів. Вони погодилися тільки на покупку Інтернет-реклами.
…В даному випадку, Google потрапив у цю ситуацію через медіа, які заохочували блогерів створювати записи, що виглядали як платні пости, найчастіше низької якості та порушують стандарти Google. Ми вибачаємося Google, який, природно, не давав своє схвалення на подібне ».
Прецедент завершився вилученням із видачі постів власної рекламної кампанії. Як підкреслили фахівці Google, навіть у тому випадку, якщо сторінка, що просувається, більше не порушує правила, команда, яка займається боротьбою зі спамом, знижує PageRank домашньої сторінки браузера, що і тягне за собою її падіння в пошуковій видачі.