До звичного користування соціальною мережею Facebook у ресторанах, офісах та кінотеатрах може додатись можливість відвідувати ресурс Facebook в автомобілі.
Mercedes-Benz USA планує запуск спеціальної версії сервісу, вбудованої в телекомунікаційну систему автомобіля, щоб відвідувати Facebook безпосередньо в машині. Перша версія нового сервісу буде представлена на Consumer Electronics Show у Лас-Вегасі.
Автомобільний Facebook відрізнятиметься від сайту для ПК або смартфона. Facebook для Mercedes розрахований на обмежені функції та орієнтуватися на локальний пошук друзів та закладів.
Як підкреслив віце-президент Facebook Ден Роуз (Dan Rose), тепер, коли машини оснащені різними телекомунікаційними системами, все більше виробників працюватимуть над тим, щоб дозволити водіям зв’язуватися зі своїми друзями за допомогою технічних новинок.