Інноваційний хід Facebook – незабаром у найбільшої соціальної мережі з’явиться служба, що дозволяє користувачам знайомитись з новинами провідних світових мас-медіа. Стало відомо, що вже обговорюються умови співпраці з такими медіакорпораціями, як CNN, The Washington Post та The Daily. А ось The New York Times, який нещодавно запустив службу платних новин, відмовився працювати з Facebook.
Як стало відомо зі слів розробників, Facebook editions, – саме таку назву отримає сервіс новин, буде запущений попередньо в кінці 2011 року. Втім, ідея запровадження новин у Facebook подобається далеко не всім. Сама ж новинка, за словами керівництва соціальної мережі, покликана збільшити таким чином інтерес користувача до інформації медіаресурсів. Тобто мова йде про просування сайтів, що співпрацюють з Facebook.
Слід зазначити, що мережа Google+, конкурент Facebook, що вже стрімко розвивається, вже впровадив подібну службу. Сервіс Sparks пропонує своїм читачам кілька підбірок новин. До того ж, учасники Google+ можуть самі створити власну стрічку новин. Зробити це дуже легко – варто лише сформулювати пошуковий запит. Але за цим набором посилань сам матеріал можна буде читати лише на ресурсі-джерелі.