Найбільші світові соціальні мережі Facebook і вирішили зареєструвати власний товарний знак та авторські права на твіт відповідно. Про це повідомляє видання термін TechCrunch.
Так, стало відомо, що напередодні Facebook подав запит на реєстрацію прав на використання товарного знака на особистих візитках та посвідченнях особи, а також, що ще цікавіше, на спеціальних ID картах з немагнітним кодуванням. Разом з тим, якщо ідея корпорації втілиться, законодавство регламентуватиме лише правила використання самого слова Facebook і його графічного зображення, а не фактичний винахід авторів-творців найбільшого у світі соцресурсу.
Взявся за авторські права та Twitter – сервіс мікроблогів має намір привласнити собі законні права на використання терміна «твіт» (tweet). Рекламне агентство Twittad готове передати сервісу мікроблогів права на цей термін, якщо сам Twitter відкликає свій судовий позов проти агентства, поданий у вересні поточного року.
Слід нагадати, що наприкінці серпня 2011 року слово «твіт», яке позначає коротке повідомлення з 140 символів, що публікується в Twitter, було додано до словника Webster – американський словник англійської мови Merriam-Webster. Після цього соцмережа подала позов проти Twittad, яке напередодні зареєструвало слово «твіт» як власний товарний знак.